ALİ DEMİR Katılım 24 Şub 2008 Mesajlar 381 17 Nis 2008 Konu Yazar #1 [yt]8SKAp1QIm_0&[/yt] edit: video linki düzeltilmiştir - kmtn Moderatör tarafında düzenlendi: 17 Nis 2008
ExTReMa Katılım 5 Kas 2007 Mesajlar 3,893 17 Nis 2008 #2 video olmamış arkadaşım direk linki kopyalarmısın
ALİ DEMİR Katılım 24 Şub 2008 Mesajlar 381 17 Nis 2008 Konu Yazar #3 ExTReMa' Alıntı: video olmamış arkadaşım direk linki kopyalarmısın Genişletmek için tıkla ... ya yapıyomda olmuyor: rs n 9o
ExTReMa' Alıntı: video olmamış arkadaşım direk linki kopyalarmısın Genişletmek için tıkla ... ya yapıyomda olmuyor: rs n 9o
ExTReMa Katılım 5 Kas 2007 Mesajlar 3,893 17 Nis 2008 #4 ALİ DEMİR' Alıntı: ya yapıyomda olmuyor: rs n 9o Genişletmek için tıkla ... Direk linki kopyala sen tıklayarak bakarız
ALİ DEMİR' Alıntı: ya yapıyomda olmuyor: rs n 9o Genişletmek için tıkla ... Direk linki kopyala sen tıklayarak bakarız
ALİ DEMİR Katılım 24 Şub 2008 Mesajlar 381 17 Nis 2008 Konu Yazar #5 ExTReMa' Alıntı: Direk linki kopyala sen tıklayarak bakarız Genişletmek için tıkla ... o da olmuyo alla allar:r:
ExTReMa' Alıntı: Direk linki kopyala sen tıklayarak bakarız Genişletmek için tıkla ... o da olmuyo alla allar:r:
ExTReMa Katılım 5 Kas 2007 Mesajlar 3,893 17 Nis 2008 #6 ALİ DEMİR' Alıntı: o da olmuyo alla allar:r: Genişletmek için tıkla ... Şimdi oldu sanırım [YT]8SKAp1QIm_0[/YT]
ALİ DEMİR' Alıntı: o da olmuyo alla allar:r: Genişletmek için tıkla ... Şimdi oldu sanırım [YT]8SKAp1QIm_0[/YT]
ALİ DEMİR Katılım 24 Şub 2008 Mesajlar 381 17 Nis 2008 Konu Yazar #7 ExTReMa' Alıntı: Şimdi oldu sanırım [YT]8SKAp1QIm_0[/YT] Genişletmek için tıkla ... supersın valla eyvallah kardesım:rendeer::rendeer::rendeer:
ExTReMa' Alıntı: Şimdi oldu sanırım [YT]8SKAp1QIm_0[/YT] Genişletmek için tıkla ... supersın valla eyvallah kardesım:rendeer::rendeer::rendeer:
kemalcolak34 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 437 17 Nis 2008 #9 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. adam frenen basmayı deneseydı bişey olmazdı ama heyecan işte.
TanImsIz Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 2,232 Motosikleti Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300 17 Nis 2008 #10 Polistenmi kaçıyo bu, helikopterin ne işi var orda
CERREZCI Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 153 17 Nis 2008 #11 çok kötü bir durum ve çok kötü bir kaza, Allah kimsenin başına böyle bir kaza vermesin.
eftelya Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Mar 2008 Mesajlar 1,647 17 Nis 2008 #14 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. off çok kötü olmuş yaa, soldaki kırmızı araç hemen arazi oluyo ,insan bi inip bakar ale:
Syriana Katılım 6 Nis 2005 Mesajlar 2,252 17 Nis 2008 #15 Hakaten olacak iş değil herif resmen intihar etmiş. :cyclopsan
caner22 Katılım 30 Haz 2006 Mesajlar 1,331 17 Nis 2008 #16 nasıl vurmuş ya:cyclopsan fren yok galiba:silent:
thaii_vtec Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 12 Ocak 2008 Mesajlar 1,332 17 Nis 2008 #17 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. yanlız polıstende kacsa frene bassaydı ama tabı eger panık yada heyecan fln yaptıysa
Bin9yüz85 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 1,685 17 Nis 2008 #18 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Sevgili Ali ....... 1-) Kazanın ayıbı olmaz. Kaza kazadır. 2-) Bence senin yaptığın bir şey daha ayıp. Neyse paylaşım için teşekkürler :bounce:
Sevgili Ali ....... 1-) Kazanın ayıbı olmaz. Kaza kazadır. 2-) Bence senin yaptığın bir şey daha ayıp. Neyse paylaşım için teşekkürler :bounce:
S SPEC0PS Katılım 13 Ağu 2006 Mesajlar 333 17 Nis 2008 #19 TanImsIz' Alıntı: Polistenmi kaçıyo bu, helikopterin ne işi var orda Genişletmek için tıkla ... Evt bende öle hatırlıyorum bu videonun önceside vardı polisden kacıyordu.
TanImsIz' Alıntı: Polistenmi kaçıyo bu, helikopterin ne işi var orda Genişletmek için tıkla ... Evt bende öle hatırlıyorum bu videonun önceside vardı polisden kacıyordu.
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 17 Nis 2008 #20 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. valla kazayı görünce böyle de olmaz ki dedim. ama adı üstünde.. kaza işte. yalnız bodoslamadan girmek böyle bişi olsa gerek.. öğrenmiş olduk..
valla kazayı görünce böyle de olmaz ki dedim. ama adı üstünde.. kaza işte. yalnız bodoslamadan girmek böyle bişi olsa gerek.. öğrenmiş olduk..