Hah yine sorun kadınlarda oldu yani pes diyorum başka da bişey demiyorum. Benim kilom 50. Eeee 50 den fazla olanları alamayacak mıyım arkama ? Saçmalığın bu kadarı.
Sürücü başındaki örtüyü düzeltirken, arkadaki arkadaş neden motora gaz verip duruyor onu zaten hiç anlamadım:queen::queen::queen:
Mesele kadın erkek meselesi değil farzetki erkek ne olacak gene düşecekler.Senin kilona gelince arkana at bakalım 80-100 kiloluk birisini motora bindirip indirebilecekmisin? gazıda öyle kökle bakalım ne olacak hastaneye gelemem ama çiçek gönderirim:cherry:
|
||||||||||