Böylede ara gazı verilmezki birader ( koptum valla )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Daha önce verildimi bilmiyorum ama izleyip izleyip gülüyorum valla:queen: Bide bırakmıyoda motoru

[YT]-JDuwyMQi7w[/YT]
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
gece gece koptum vallahi paylaşım için teşekürler :queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
o kadar aragaza önunun kalkması normal bu arablar bu işi ögrenecek sabah sabah iyi geldi iso sakın sende böyle yapma :p:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hehehe, adamın kalkışa hazırlanırken Başındaki örtüyü sanki Kask gibi hazırlayışına çok güldüm yaavv:queen:
Sonuçta çok kötü bitmemesine şükür.:)
Teşekkürler
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahaahaahaaahahaha :queen: Bir an için kadın sandım ama Allahtan değilmiş , bakın sadece biz de yok böyle beceriksizler.. :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Paylaşım için teşekkürler.Bence o arkadaki kadının fazla kililorından dolayı o motor şaha kalktı birde çok arkaya oturmuş.Birden gaza asılınca düşmemeleri mucize zaten.Gülünç olsa bile burda bize bir ders çıkıyor.Hiç bir zaman kendinden ağır birini artçı olarak almayacaksın.sonuç ortada.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Sabah sabah yuzumuzu guldurdun, Allah da senin yuzunu guldursun :) Motor bi saattir gazi ala ala fena gaza gelmis herhalde bi anda ne kalkis o oyle :queen: artci olan acaip dusuyo yalniz, ona cok guldum ben :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
halen guluyorummmm 10 dk oldu,dur bı daha ızlımmmmm:))))))))))))))))))))
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
daha öncede verilmişti ve yanlış hatırlamıyosam kilitlenmişti:silent:ama çok komik yaa emeğine sağlk adam yere düşüyo hala motoru bırakmıyo yaa ona çok güldüm:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sürücü başındaki örtüyü düzeltirken, arkadaki arkadaş neden motora gaz verip duruyor onu zaten hiç anlamadım:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
51
Motosikleti
Honda NT1100
bir ders daha motosiklete terlikle binme düşersen daha bir komik olursun. o terlik nasıl fırlıyor öyle olamaz böyle bişey.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Paylaşım için teşekkürler.Bence o arkadaki kadının fazla kililorından dolayı o motor şaha kalktı birde çok arkaya oturmuş.Birden gaza asılınca düşmemeleri mucize zaten.Gülünç olsa bile burda bize bir ders çıkıyor.Hiç bir zaman kendinden ağır birini artçı olarak almayacaksın.sonuç ortada.

Hah yine sorun kadınlarda oldu yani pes diyorum başka da bişey demiyorum. Benim kilom 50. Eeee 50 den fazla olanları alamayacak mıyım arkama ? Saçmalığın bu kadarı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst