Böyle Yolculuk Olurmu..

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
bu MOTOBÜS'ün çalışma sistemi kısaca böyledir :)

jj92q0.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
ne inanılmaz nede zor...

videoda 5-6 kişi yanyana oturmuş seyahat ediyorlar.. türkiyede de 5-6 kişi (çekirdek aile) motosiklete binebiliyor..tek farkı yan yana değil önden arkaya tek sıra olarak..

küçükler benzin deposunun üstüne ve büyüklerin arasına, daha küçük bebeklerse arkada oturan annelerinin kucağında olması koşulu ile...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Şaka gibi gerçekten.Dengeyi nasıl sağlamışlar binerken hayret :p İnerken o denge bozulmazmı peki :silent::mrgreen:

bu MOTOBÜS'ün çalışma sistemi kısaca böyledir :)

jj92q0.jpg

tamamda ya trefiğe takıırsa ne olacak :p:p:p:queen::queen::queen: olduya durması gerekti.ihtiyaç molası verirse :cherry::cherry::p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ala ala o neci öyle millete akıl fışkırıyor anam salak bi benmi kalmışım neee


bizim orada motorla taşımacılık yapsam daha iyi:queen::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Müthişşşşş. :mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
heheheh şaaneymiş:mrgreen::mrgreen:
Uzakdoğuda bissürü birbirinden farklı, her ülkeye göre şekli değişen sepetli motorları görmüştüm, 6-7 kişi binilebiliyordu:mrgreen: Ama bu aşmış bir model, iki tekerli:cat::cat:
Paylaştığınız için sağolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst