Yamaha Böyle YBR yok

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
çok bi extrim bişey yapılmamış. ama harbiden çok güzel olmuş. yapanların ellerine sağlık
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Bu Motorların Ön Kısmı Hiç Hosuma Gitmiyo Ama BUnun Üstüne kapanarak Sürürlürse süper bişe olabilr
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
fuarda inceledim güzel olmuş hiç olmazsa ybr yi apaçi çizgisinden biraz olsun çıkartmışlar
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
ybr ye ne yaparsan yap ,ınce bacaklı safınaz,
ona yapılan masrafla gs500 alınır demek ıstemıyorum ama oyle
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bende gördüm fuarda, amortisörleri kendi fiyatının iki katı, öhlins takım dizmiş eleman.
Aşırı gereksiz olmuş..
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Ybr ybr'dir. Modifiye yapılacak motor vardır, yapılmayacak motor vardır. Gilera Runner kullanan birisi bu motoru yer. Gereksiz bir çalışma olmuş.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Fuarda gördüm bence apaçi çizgisinden cıkarmamış kaliteli apaçi çizgisine sokmus

motoru :) Standartı cok daha güzel bir motor görüntü açısından. Boşuna para harcamış

keşke hyo gt250 comet la oynaşsaydı biraz belki ozaman daha güzel bir makine olabilirdi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst