Böyle Superbike görmediniz

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
bunun son hızı 98798 km'ymiş

superbike.jpg
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
98798 km ne oluyor? Saatte mi? 100 saate mi? Yoksa 1000 saatte mi? bu km.'yi alıyor... :) .Gerçekten bu ne yahu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadar güzelmiş yaw düşünce bişey olmaz heryeri korumalı bütün motorlara yapılsın polyesterci hakkı ustaaaaaaaaaaaa duy sesimizi:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
bu ne abi yaa.. ne son hızı.. bu gitmez bile :)
nerde ölçmüşler bu hızı merak ettim.. aprilia rs125'i modifiye edip 260'a çıktım diyen arkadaşa da sormuştum.. bilmem hangi motorla 400 km/h görmüştü.. nerde gördün diye sordum, yatakta demişti :D
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tek başına binilmezki buna mutlaka yardımcı taşıyıcan peşinde:mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
hızını bilmemde ben bunla türkiyemde gezmeye utanırım. hem bunun motosiklet olduğunu kimse anlamaz. bide bu motor bizim buralara gelmez 2 günde dağılır:queen::queen:

abiler resme bi daha bakdımda adam bunda düşünce kalkamazda ayağını çıkarmaya yer yokki:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
98798 derken neyı kastedmısler hakktten cok merak edıyorum nasıl yapıyo o kadar km,,,,,,ohaaa dıım baska bısey demıııım:queen:::sas::::sas::::sas::
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
şimdi aklıma geldi bu zat o alete nasıl biniyor nasıl iniyor onu merak ettim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam osursa motorun içinde boğulur bi nevi ether etkisi..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Adam mıçını yanlışlıkla oynatsa motor biyana kendi biyana

belimi dinlendireyim dese ayrı bir kaza biçimi

arkadaşıma selam vereyim falan dese (zaten tanıyanda tanımamazlıktan gelir ya neyse ) mümkün değil

Nerde o özgürlük hissi nerde o motosiklet ruhu ııı cık oda yok

Be adam ne demeye yaptın bunu hız denemesi yapacaksan 4 tekerin hızına zaten yetişemen ki

Bide recep ivediki beğenmezsiniz....:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst