Böyle motorcu videosu gördünüz mü?

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel video,aşmış bunlar işi.Allah bilir motor kullanmasını bilmiyorlardır :queen::queen:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
seviyorum bu tür adamları...
içindekini ...hissettiğini yapıyor adam ..
Helal olsun..
Alkışlıyorum..
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Geçenlerde bağ evinde motoru yıkadım-sildim-parlattım ''keyfim gıcır'':cherry:

Tıpkı bu arkadaş gibi kaskı taktım eldiven-mont vs. başladım içimden geldiği gibi tepinmeye ....Allahhh çoşmuşumki sormayın,bir baktım karşı bağ komşumuz gözlerini ''çaytabağı büyüklüğünde''açmış bana bakıyor ''bağ evi ve oturduğum civarda beni,soru sorarsan cevabını veriri,herkeze gülümser,ağır başlı,efendi biri olarak bilinirim İsmet amcada öyle biliyordu.

Böyle görünce adam şaşırmış...


Uzunlafın kısası arada bir böyle hoplamak zıplamak dansetmeyi bilmek şart değil içinden geldiği gibi kendini müziğe bırak 15dk. sonra başka birisin:cherry:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Yaaa Levent abi iyiki bunu yazdın,bende diyorum herkez 2. bir video'dan bahsediyor,kendi kendime dedimki,benim bilgisayar artık cacıklamış diye düşünüyordum ''az daha bilgisayarı değiştiricektim:mrgreen:''
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yaaa Levent abi iyiki bunu yazdın,bende diyorum herkez 2. bir video'dan bahsediyor,kendi kendime dedimki,benim bilgisayar artık cacıklamış diye düşünüyordum ''az daha bilgisayarı değiştiricektim:mrgreen:''

O video siteden arkadaşlara aitti :)
İçlerinden burada yayınlanmasına itiraz eden mi oldu ne :mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Abi 2. video,ormanlık bir alanda çekilmiş,yaklaşık 10 tene kadar motorcunun ve hepside kasklı içlerinde birisi kuru kafa maskeli olan bir videomu?...Hatta diceyde arkadan bağırıyor ''çatla-patla-olmadı yandan:p

Eğerki o videoysa,mavi montlu ve beyaz kotlu arkadaşa çok güldüm:mrgreen:


Doğrumu????...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Kasklıların içinde bir tane siyah maskeli hatırlıyorum ama kuru kafa deseni varmıydı onu çıkaramıyorum :silent:
Muhtemelen bahsettiğin videoydu :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Levent abi,egzotik bir mekan bulup bizde bir an önce bu dansı yapalım:queen:

Amaaa motorların üstünde yapalım:p:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst