Böyle bir Ülkeye Aşık olunmaz mı?

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
olunur olunmasına da bir de şu vergiler olmasa :)

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: Olunur tabi
bende ordaydım ve harikaydı horozlar ötüyor inekler möölüyor
süper birşeydi ya yaşamak lazım
SEVİYORUM BU ÜLKEYİ YAAAA
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
vergi konusunda birkaç başlık var bu başlığı anlayamadım. vergiler olmasa değil de az olsa dense daha iyi. vergisiz devlet olmaz. sadece bazı şeylerden fazla vergi alınıyor.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vergisiz devlet oh ne ala devlet para basıyo ya bu çark vergisiz dönmeeeez
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
vergi olur olmasınada,400 tl aylk gelir olmaz,yada 2000tl ye benzin olmaz,yada 500 tl ye ev kirası olmaz....yada .....örnekler çoğaltılabilir
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
40
Vergisiz devlet olmaz ama bu kadarda vergi olmaz yani...Nerde görülmüş %8 den % 22 ve % 37 ye çıktığı arkadaşlar.
Büyük şirketler adam gibi vergilerini vermezler ufak esnafların canlarını alırlar...
Bu ülkede vergi vermemek suç değil arkadaşlar
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
o kadar hortumcunun bu vatana verdiği zararı bizim motorlarımız karşılayacak. vergi olacak tabi ama bu kadar değil.

adam lüx bi arabaya binse özel tüketim yok. ufacık motora binince özel tüketim. :farao:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bence vergilerin yüksek olmasının tek nedeni bilinçsizce harcanan hazine paraları
adam devlet arazisine ev yapıyor
devlet de bizim paralarla onlara
yol yapıyor
elektrik getiriyor
su getiriyor
önüne belediye otobüsü koyuyor
(maliyetleri düşünün)
sonrada yıkacağım diyor yıkamıyor
Tamam vergi verelimde biride bu paraların nerede harcandığının hesabını versin
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Güzel resimler.

Not:Lütfen geçen yıl alışverişlerinizin yüzde kaçında fiş aldığınızı, vergi iadesi için fiş toplarken başvurduğunuz kural dışı yöntemlerin sayısına bölün, bu sayıdan gelir verginizi az göstermek için kaç takla attığınızı çıkartın. Eğer sonuç sıfırdan büyükse istediğiniz yere çuvaldız batırabilirsiniz.

Yazıma ünlü düşünür Sezen Aksu'dan bir özlü sözle son vermek istiyorum:
"Masum değiliz,
hiçbirimiz..."
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
ylmzzz' Alıntı:
vergi konusunda birkaç başlık var bu başlığı anlayamadım. vergiler olmasa değil de az olsa dense daha iyi. vergisiz devlet olmaz. sadece bazı şeylerden fazla vergi alınıyor.

peki..
ah şu vergiler de biraz az olsa!
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
dostdark' Alıntı:
:queen: Olunur tabi
bende ordaydım ve harikaydı horozlar ötüyor inekler möölüyor
süper birşeydi ya yaşamak lazım
SEVİYORUM BU ÜLKEYİ YAAAA

ben istanbuldaydım, ama senin gibi yerinde izlemeyi çok isterdim.
napalım artık 64 yıl sonra :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
mehmetkilic31' Alıntı:
vergisiz devlet oh ne ala devlet para basıyo ya bu çark vergisiz dönmeeeez

ben vergisiz demek istemedimki..
gündemdeki vergi artışı nedeniyle demek istediğimi herkes anlar zannettim sadece..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
vergi kaçırmadığımız zaman vergiler de az olacaktır. motosikletin özel tüketim vergisine girmesi çok yanlış ama khutuck un dediği gibi alışverişlerde fiş almalıyız mesala. o da vergi kaçırmadır. sonuçta vergiler millete göre hesaplanıyor. motosiklet vergilerinin özel tüketim olması haricinde
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Evet ya bu konu yurdumuz ne kadar güzel di(doğa ve iklim olarak)
başlık ne olursa olsun bildiğimizi yazıyoruz yinede:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst