Böyle bir garaj kapınız olmasını istermiydiniz ?

Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Adama gel gel yapıyo,sonra indiriyo kafasına kapıyı..Motosiklete gıcık değilmiş Allah'tan,sürücü kafaya yeseydi o kapıyı mazallah..:)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
sadece motorlara serbest bir yol olsa ve o yola da bu kapılardan koysalar. 4 tekerlerin kafasına kafasına tok tok koysa. bizde keh keh desek
fantazi işte.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst