- Katılım
- 15 Kas 2007
- Mesajlar
- 332
- Konu Yazar
- #1
aprilia rs 250'i tss 500 yapmak için para topluyoruz haydi boyayalım abiler
boyayı rs 250 üstünde yaparsan daha hızlı olur![]()
allah razı olsun :mrgreen:iyi şanslar Allah versin bi 250 sene sonra o motoru alırsınız inşallah:queenşaka maka o işte iyi para var 1000rr bile alınabilir kısa sürede):queen:
cok duygulandım :salut::salut: allah sana r1 nasip etsin inşallah :mrgreen:ULan yazık vallaaL motor param senin oLSun
![]()
zaten racingolsa racing verecem sana
Ya arkadaşlar çocuğun tipi kaymış zati. gariban.. sizde dalga geçiyonuz ya...
Valla ne yalan söölim ..bu resimden utandım... ve komik bulmuyorum...Bize yakışmaz..ale:
r:
Benim Kankim yani Abim olur çok severim
Bende Çılgın Cub a motor yaptırıcam para lazım![]()