- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
kardeş kriz sizin sektörüde vurdumu?
kardeş kriz sizin sektörüde vurdumu?
ah kardeşim gel sana da sanayide ucuz yollu bi sandık yaptıralım sana da benim yanımda da staj yaparsın :mrgreen:
hemde ne biçim millet terlikle geziyo kış gününde :mrgreen:
Alem adamsın abi
![]()
ooo ölü sektöre balıklama dalmışsınız bence siz sakız satın (terlik boyamak zor olur o bakımdan)![]()
zamane gençleri iş begenmiyolar![]()
ya sakız deme benim sakıza tikim var biri yanımda cignedimi olay cıkıyor:
süper xD bende çiğnemesine baylırım:bounce:alırım sakızımı takarım balaklavamı takarızm kaskımı gezerim
![]()
ya sakız deme benim sakıza tikim var biri yanımda cignedimi olay cıkıyor:
o zaman ben gelmem standın yanına ciddiyim cok pis bi tik busenin fuara geldiğin gün bütün mt ye sakız dagıtıcam :queen:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:helal gardaşıma bak
![]()