Boya temizleme

Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
arkadaşlar, motorumu silmeye çalşırken üzerinde toz olarak zannettiğim kısmın aslında çok küçük boya parçaları olduğunu farketim. yani boya yapılırken başka bir yere benim motorum sıçramış çok ufak toz gbi görünen bu tanecikleri nasıl temizleyebilrim?
gazyağı veya pasta-cila çözüm olabilir mi? şimdiden çok teşekkürler
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
pasta cila ile olabilir. Ancak şu unutulmamalı pasta cila normal boyayıda inceltebilir
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
aynısı benimde başıma gelmişti temizbir beze çokaz benzin dök ve dikkatlice sil çıkıyor ama kurumadanyap boya kuruduktan sonra zorçıkar benim boyaya zarar vermemişti benzinle sildikten sonra
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sadece pasta işine yarayabilir
eğer olmassa Rigel nick li arkadaşımız geçen zippo keşesiyle ilgili bişeyler yazmıştı
boya temizlemek için deildi ama
belki işe yarıyabilir
konuyu görürse cevap yazar zaten
olmassa özelden msj at bi sor
,belki faydalı olur:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst