Bugünkü SBK Donington Park Yarışı'nda da pilot
high side yaptı..

Ama eleman kumdan kalkıp yarışa devam etti..:cat:
Bizim pistlerde ise düşen gözünü ya hastahanelerde açıyor..Ya da açık kalan gözleri imam tarafından kapatılıyor..:mrgreen:
Yazık..Bin kere Yazık..

ale:
Paşam bizim Federasyonun yaptıkları ortada ve hala yarışmak için arkadaşlarımız
kendilerini parçalıyorlar imkanları yok fakat bu kadar da umursamaz da davranmaları
beni çok üzüyor ben senelerdir tüm motor sporlarını takip ederim ve yapılan tüm
yarışalarda güvenliğin en üst seviyelerde olduğu yarışların en önemli unsurun yarışmacıların
hayatta kalmaları için alınan önlemlere şahit oluyorum ama şu zamana kadar bizim
federasyonun düzenlemiş olduğu yarışları zerre kadar güvenliğe değer vermediği
yarışmacılarında hayatlarının ne kadar ucuza mal olduğuna şahit olmaktan öte
gidemediğimizi görüyoruz.Tepki gösterip eylem yapalım dediğimizde de yarışçı
ve pistlere giden arkadaşlardan tepki alıyoruz.Yazık ki bugün olanlar da geçmiş de
olanlarda ortada.SüperBike yarışlarını izlediğini topik den farkettim adamlar o kazalarda
bile nasıl ayağa kalkıp gülüyorlar nasıl yara almadan kalkıyorlar ise bizde tam tersi
düşen her arkadaşımızın arkasında ağlar olduk.Federasynu burdan tekrar kınıyorum ve
yarışlara gitmeme protestoma devam ediyorum.İnşallah kısa zamanda federasyon yarışmacı arkadaşlarımıza daha güvenli bir pist yaparlar da
gönül rahatlığı ile yarışmacı dostlarımıza desteğimizi veririz ve keyifle zaman geçiririz.
Kaza geçiren arkadaşlara geçmiş olsun umarım kısa zamanda toparlanır eski sağlıklarına kavuşurlar.