BOY Bu haftasonu 7 Eylül pazar yarışıyor. Destekleyelim!

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bugünkü SBK Donington Park Yarışı'nda da pilot high side yaptı..:p
Ama eleman kumdan kalkıp yarışa devam etti..:cat:

Bizim pistlerde ise düşen gözünü ya hastahanelerde açıyor..Ya da açık kalan gözleri imam tarafından kapatılıyor..:mrgreen:
Yazık..Bin kere Yazık..:pale:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Sayemde gittin o yarışa:)
Konulştunmu benim adıma):
He birde sınavda arama bir daha:D

Ya şaka bir yana, Mehmet abinin numara yok gittim kaldım öyle =) Kimsede de yokmuş numara. Seni bir kaç kez aradım ben uyandırma riskini göze almıştım ama açıp kapattığında " AAA SINAV VARDIIIIII" diye hatırladım :queen:

Ama mesajlarını ilettim Mehmet abiye :wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Mehmet abi göbekli fotoğraftan beni sorumlu tutacak. Onu kaldır abi :wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bugünkü SBK Donington Park Yarışı'nda da pilot high side yaptı..:p
Ama eleman kumdan kalkıp yarışa devam etti..:cat:

Bizim pistlerde ise düşen gözünü ya hastahanelerde açıyor..Ya da açık kalan gözleri imam tarafından kapatılıyor..:mrgreen:
Yazık..Bin kere Yazık..:pale:

Paşam bizim Federasyonun yaptıkları ortada ve hala yarışmak için arkadaşlarımız
kendilerini parçalıyorlar imkanları yok fakat bu kadar da umursamaz da davranmaları
beni çok üzüyor ben senelerdir tüm motor sporlarını takip ederim ve yapılan tüm
yarışalarda güvenliğin en üst seviyelerde olduğu yarışların en önemli unsurun yarışmacıların
hayatta kalmaları için alınan önlemlere şahit oluyorum ama şu zamana kadar bizim
federasyonun düzenlemiş olduğu yarışları zerre kadar güvenliğe değer vermediği
yarışmacılarında hayatlarının ne kadar ucuza mal olduğuna şahit olmaktan öte
gidemediğimizi görüyoruz.Tepki gösterip eylem yapalım dediğimizde de yarışçı
ve pistlere giden arkadaşlardan tepki alıyoruz.Yazık ki bugün olanlar da geçmiş de
olanlarda ortada.SüperBike yarışlarını izlediğini topik den farkettim adamlar o kazalarda
bile nasıl ayağa kalkıp gülüyorlar nasıl yara almadan kalkıyorlar ise bizde tam tersi
düşen her arkadaşımızın arkasında ağlar olduk.Federasynu burdan tekrar kınıyorum ve
yarışlara gitmeme protestoma devam ediyorum.İnşallah kısa zamanda federasyon yarışmacı arkadaşlarımıza daha güvenli bir pist yaparlar da
gönül rahatlığı ile yarışmacı dostlarımıza desteğimizi veririz ve keyifle zaman geçiririz.
Kaza geçiren arkadaşlara geçmiş olsun umarım kısa zamanda toparlanır eski sağlıklarına kavuşurlar.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya şaka bir yana, Mehmet abinin numara yok gittim kaldım öyle =) Kimsede de yokmuş numara. Seni bir kaç kez aradım ben uyandırma riskini göze almıştım ama açıp kapattığında " AAA SINAV VARDIIIIII" diye hatırladım :queen:

Ama mesajlarını ilettim Mehmet abiye :wiinkk:

Ne dedii:salut:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Hee sıcakta bunlan sınavda arayabilir yani ölemi:cherry:
Het neyse daha fazla Mehmet'in yarıştan fotoğraflarrınıda yüklesenizee

Onları kendi yüklemesi lazım bunlar benim ölesine çektiim fotoğraflar zaten telefon ile çekildiler. Onun profesyonel makina ile çekilmiş fotoğrafları var ama kendisinde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst