boSs hoSs Show.

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
benm hayallerimin motoru... SayGılar.:bounce:

http://www.youtube.com/watch?v=Wd5BDPB48zM
http://www.youtube.com/watch?v=n3hT_MY2czo&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=3RiLbEjsagk&mode=related&search=

bosshoss5largewc8.jpg


bosshoss8largegq9.jpg


bosshoss22largekw0.jpg


bosshoss23largejf7.jpg


bosshossbhc9zz432coupe2sh1.jpg


bosshossbhc350220070119cz3.jpg


bosshossbhc350220060110nx4.jpg


bosshossbhc9zz4sierratrii5.jpg


bosshossbhc9zz457chevy2nv3.jpg


bosshossbhc502pk1b1920us7.jpg


ebh05cr1.jpg


joe20koehnens20bike2000rt8.jpg


new20kid20and20boss20lode1.jpg


red20hoss20loiq5.jpg


untitledsfx8.png


viperpfi8.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
doğru hatırlıyosam en üstteki motosiklette bi 70 bos 302 makina var
ve gene doğru hatırlıyosam o makina 1000 hp...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Resmen araba motorlarını son derece profsynl bı sekılde motosikletlere monte etmısler ama hıc sırıtmamıs helal olsun.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ön taraftaki radyatörden başka pek güzel görünen bişey yokmuş gibi geliyo sanki..
motoru güzelleştiren,görüntüsünü tamamlayan radyatör ve onun yerleştirilmesi bence..ama hoş motor,felaket bi gösteriş var motorda:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
valla süper ya bunlar harika ucarıs ne gusel tecruben yok demeyin ben razıyım bunlarla ölmeye :queen:
 

@Fo

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
23
Boss Hoss lardan bi tanesine sahip olsam herhalde çıldırırdım.Odamda ganiyle posterleri var.Ve posterlerden en düşük motor olanı 8.2 lt V8 502 HP yazıyo.:queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bunlar normal üretim motorlarmı yaw:silent: herbiri özel üretime benziyor
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
amerikan dodge viper'ı çok yüksek silindir hacminden dolayı pek beğenmezdim....onlarda 8, lt'di..

ama o arabaydı...bunlar gerçekten 8,2 lt 'mi yaw...olur mu hiç? nereye sığıyor kadar hacim....pes walla...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
arkadaŞlar videoLarını iSlemiŞsinizdir umarım. ne kadar güçlü oLdunu göSleriniSle görmeniSi tavSiye ederim.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst