Super Moderator
- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 5,081
- Konu Yazar
- #1
Bugün Aksaray Boncuk Motor'a gittim...
Açıkçası önünden her geçişimde vitrindeki racing motorları gördüğüm için çok da hevesli değildim görmeye, sadece yolumun üstünde olduğu için uğradım.
İçerideki 15-20 civarındaki racingin yanı sıra 3 tane de cruiser dikkatimi çekti.Bunlar 2005 ve 2000 model 2 Harley Davidson'la, 1996 model 1 adet Kawasaki idi.
Bu 2 Harley'in de fiyatları 12500 YTL.Benim gözüm özellikle 2005 model Sportster 883 Custom'da kaldı(1.fotoğraf)
Su soğutmalı bu 1996 model Kawasaki En500 ise 5000YTL.
Açıkçası önünden her geçişimde vitrindeki racing motorları gördüğüm için çok da hevesli değildim görmeye, sadece yolumun üstünde olduğu için uğradım.
İçerideki 15-20 civarındaki racingin yanı sıra 3 tane de cruiser dikkatimi çekti.Bunlar 2005 ve 2000 model 2 Harley Davidson'la, 1996 model 1 adet Kawasaki idi.
Bu 2 Harley'in de fiyatları 12500 YTL.Benim gözüm özellikle 2005 model Sportster 883 Custom'da kaldı(1.fotoğraf)
Su soğutmalı bu 1996 model Kawasaki En500 ise 5000YTL.