Boncuk Motor ve 2.el Cruiserları

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bugün Aksaray Boncuk Motor'a gittim...
resim0324fw.jpg

Açıkçası önünden her geçişimde vitrindeki racing motorları gördüğüm için çok da hevesli değildim görmeye, sadece yolumun üstünde olduğu için uğradım.
İçerideki 15-20 civarındaki racingin yanı sıra 3 tane de cruiser dikkatimi çekti.Bunlar 2005 ve 2000 model 2 Harley Davidson'la, 1996 model 1 adet Kawasaki idi.

imag00032oe.jpg

imag00068ov.jpg

Bu 2 Harley'in de fiyatları 12500 YTL.Benim gözüm özellikle 2005 model Sportster 883 Custom'da kaldı(1.fotoğraf)
imag00079ab.jpg

Su soğutmalı bu 1996 model Kawasaki En500 ise 5000YTL.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu arada sahibinden.com'da baktım da 1998 Sportster 883C 10500 YTL, 1999 Sportster 883 11500 YTL, 2000 Sportster 1200C de 11000 Euro...Yani 2005 Sportster 883C için 12500 çok da kötü bir fiyat değil.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcan138' Alıntı:
Su soğutmalı bu 1996 model Kawasaki En500 ise 5000YTL.
Ahhhhh beeeee,böyle motorların olduğunu bilsem Denizli'de gidip de SALAK gibi mct 250 mi alırdım 18 vadeyle 4550YTL'ye.:pr: :pr: :pr:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bundan da alıp gönderelim bir tane diyeceğim ama iş işten bayağı bir geçmiş galiba...:salut:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Benim eve çok yakın boncuk motor 535 lik bi virago vardı geli gidip ona bakardım bi aydır uramıyorum heralde satılmıştır :salut:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Satılmıştır herhalde bugün yoktu...
Üzüldüm şimdi ya:salut: ...Bir topic açtım şuraya gittim, bunu gördüm demek için...Bir kişinin haberi olsa seçeneklerine ne ekleyebileceğini görmesine, bir kişinin platonik motorunun satıldığını öğrenmesine sebep oldum...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
crazy_devil, hem çok da kötü olmamış bunu değerlendirmemen...Sonuçta 10 yaşında motor neyi iyi neyi kötü belli olmaz...Hem sıfır kilometre motorunu almışsın, iyisini kötüsünü biliyorsun.
Ama MCT 250'ye ödediğin para gerçekten fazlaymış...
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
yaw olcan motorun sıfır zaten peşin alırsan 16000ytl yada taksitle ayda 139-140 euro taksitle 5-6 yaşında motora o para verilirmi yaww alla alla
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk fotoğraftaki siyah olan 2005 model. O parayı şu anda ayıramayacağımdan ben şimdilik sadece bakmakla yetiniyorum ama 1 yaşından küçük bir motosiklet için de 3500 YTL daha ucuz olması çok da kötü değil bence.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcan138' Alıntı:
Bu arada sahibinden.com'da baktım da 1998 Sportster 883C 10500 YTL, 1999 Sportster 883 11500 YTL, 2000 Sportster 1200C de 11000 Euro...Yani 2005 Sportster 883C için 12500 çok da kötü bir fiyat değil.

Sportster'ın 2005 modeliyle öncekiler arasında dağlar kadar fark var. Bir kere çok çok daha az sarsıyor. Debriyaj çok daha hafifletilmiş. etc. etc. Yani sportster düşünüyorsan 2005'ten öncesine zaten bakma derim.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aslında,bmyle araştırmalar yapan arkadaşların paylaşımı seçeneklerimizi baya arttırır."olcan138"'e teşekkür ediyorum.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Mümkün olan en makul fiyata, mümkün olan en kaliteliyi bulmaya çalışıyorum...(Hem kendim, hem sizler için.:p )
Umarım yardımcı olabiliyorumdur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst