Bolu Ya Gidiyoruz....04.45.

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Eh be cihan, senın gibi adam tanımadım ha.

kafaya koyuyorsun birşey yapıyorsun hemen, hemde dinlenmelide değil, gidip geliyorsun hayret, sen yuksek cc makine alırsan artık bolu bursa falan kesmez senı, tee ank.-izmir falan yaparsın herhalde.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Eh be cihan, senın gibi adam tanımadım ha.

kafaya koyuyorsun birşey yapıyorsun hemen, hemde dinlenmelide değil, gidip geliyorsun hayret, sen yuksek cc makine alırsan artık bolu bursa falan kesmez senı, tee ank.-izmir falan yaparsın herhalde.

saolasın bugra iyi dileklerin için,dedigin dogru valla,altımda 600 cc motor olsa durmam tabi buralarda,benim için zaman önemli sabah çıkıp akşam dönmeliyim istersem karsa gidiyim akşama evde olmalıyım,hayat bu işte benimde bu engelim var,ama yüksek cc li motorum olsa gene sabah çıkıp akşam dönerim, ama o zaman neresi olur bilemem,belki trabzona gider gelirim belki de yunanistana,benim işim belli mi olur sayısaldan para çıkarsa,engelide kaldırır, ülke ülke gezerim bu sefer. amin...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Allah kazasız belasız evinize dönmeyi nasip etsin...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Abicim anlamıyorum 1gün kalsanız oralarda çokmu zor.İlla ogün içinde döneceksiniz dimi :) Süper bir gezi gene kankalardan gelmiş.Tebrik ediyorum.Sizde olmasanız CBF 150nin performansını göstericek eleman yok.Birgün bütün tayfa gitmek kısmet olur umarım :p:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst