Bi yeniçağa yapak dedik bu ne soğuk yav.
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_20131009_181842_zps3d728337.jpg[/URL]
Arkadaşlar bu akşam saat 19.30 da park cafenin orada buluşuyoruz....
SEVGİLİ DOSTLAR YARIN SAAT 08:30 DA CİCİ TAKSİNİN ORADAKİ PULATLILAR PETROL (PETROL OFİSİ) BULUŞUP DÜZCE AKÇAKOCAYA GEZİ DÜZENLEYECEĞİZ. KATILMAK İSTEYEN OLURSA EN GEÇ SAAT 08:45 DE BULUŞMAK NOKTASINDA BULUNSUN..
tüm dostların kurban bayramını içten dileklerimle kutlarım.kazasız belasız nice bayramlara
Selam arkadaşlar,
Yzf r-125 mat gri ile aranızdayım. İlk motorum olduğu için bu sezon pek aktif kullanamadım tecrübe eksik, ekipman tam değil vs. o yüzden uzun yoldan biraz sakındım.
Artık yavaş yavaş öğreniyorum, ekipman eksiklerimi de gidermekteyim, bundan sonraki gezilerinizde aranızda olmaktan isterim.
Herkese iyi sürüşler.
Selam arkadaşlar,
Yzf r-125 mat gri ile aranızdayım. İlk motorum olduğu için bu sezon pek aktif kullanamadım tecrübe eksik, ekipman tam değil vs. o yüzden uzun yoldan biraz sakındım.
Artık yavaş yavaş öğreniyorum, ekipman eksiklerimi de gidermekteyim, bundan sonraki gezilerinizde aranızda olmaktan isterim.
Herkese iyi sürüşler.
PAZAR GÜNÜ DÜZCE DE ARABA GÜZELİK YARIŞMASI VARMIŞ 8.ETAP PROGRAMINDAN GELECEKLERMİŞ GÜZEL BİR ORGANİZASYONA BENZİYOR. AÇILIŞ SAAT 11:00 DA.
BİZDE GİDELİM DİYORUZ ATİLLA ABİ İLE NE DERSİNİZ ?