Komedi vallaha Bolu mt karışmış...:queen:
Mustafa abi benim önerim BOLU-MUDURNU-NALLIHAN-BEYPAZARI-SEBEN-BOLU...en azından aynı yolu yapmamış oluruz....
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/121748-pet-sisesinden-benzin-deposu-yapti.html
Değerli Bolu Mt bu olay hakkında bilgisi olan varmı ???:queen:
r:
Arkadaşlar merhaba. Nallıhanda size çay ikram etmek isterim
Ancak ben yarın Tekirdağ a yola çıkacağım eğer ki saat 12 gibi gelirseniz size çay ikram edebilirim
Mulaka Haber verin, Ramazan abi de olacak zaten
545 545 1701
yok sadece gülüyoruz:cherry: ve mucitliğine hasta olduk :queen: Ben en çok koltuğuna bittim![]()
Eşimin direksiyon sınavı var saat 10:00 da dendi ama ilk sırada da biz varız inşallah etken biter işimiz.
BOLU mt beypazarı kafilesi kazasız belasız geziyi tamamlayıp BOLU'ya dönmüştür. Bu arada Ramazan kardeşime ve ailesine çok teşekkürler. Özellikle pideler mükemmeldi.Aynı zamanda diğer Ramazan kardeşimede bizi Beypazarında yalnız bırakmadığı ve rehberlik ettiği , çay ikramlarında bulunduğu için çok çok teşekkürler. En kısa zamanda kendilerini BOLU da görmek ümidiyle Hoşçakalın.
keyifli ve güzel bir geziydi katılan tüm dostlara selam olsun.güzel fotolar çekildi paylaşımları bekliyorum.Beypazarı gezimizde bize eşlik eden dostlarımız Nallıhandan Ramazan ve yine Nallıhandan Ramazanarkadaşlarımıza ve Ankara Mt den Yunusa çooook teşekkür ediyorum kendi adıma...
Nezaketleriyle eşlikleriyle ayrı ayrı renk kattılar çok sağolun....Ve tabi sevgili new BOLU MTekibine de ayrı ayrı müteşekkirim...Gelirken baya donsakta:queen: çok zevkliydi...Fotolar yakında burada olacak...
Paylaşım için teşekkür ederiz...Gittiğimize değdi,doyurdu,sardı,bağladı...:queen: