[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Arkadaşlar merhaba

Şu anda Ankara nallıhandayım. Siteden COMTAN nickli Ramazan abimle oturuyoruz

Dedik ki napalım napalım gidelim Gölcük yapalım

Ordan Bolu'ya geçelim. Mt den arkadaşlar var tanıdık dedi. Su an anlatıyor zaten.

Sizlerle de tanışmak isteriz Bolu'ya gelmişken. Hem gezdirirsiniz bizi, hem tanışmış oluruz tabi Ramazan ayındayız. Müsait olur musunuz bilemem. Eğer müsait olursanız bize ulaşın arkadaşlar memnun oluruz

Ramazan 0545 545 1701 (ben)
Ramazan 0543 540 7055 ( COMTAN )

Saygılarımla
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Arkadaşlar merhaba

Şu anda Ankara nallıhandayım. Siteden COMTAN nickli Ramazan abimle oturuyoruz

Dedik ki napalım napalım gidelim Gölcük yapalım

Ordan Bolu'ya geçelim. Mt den arkadaşlar var tanıdık dedi. Su an anlatıyor zaten.

Sizlerle de tanışmak isteriz Bolu'ya gelmişken. Hem gezdirirsiniz bizi, hem tanışmış oluruz tabi Ramazan ayındayız. Müsait olur musunuz bilemem. Eğer müsait olursanız bize ulaşın arkadaşlar memnun oluruz

Ramazan 0545 545 1701 (ben)
Ramazan 0543 540 7055 ( COMTAN )

Saygılarımla
buyrun gelin bekleriz telefonuzu aldım bu gün ararım sizi.benimkide 0 542 517 47 54

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------

iyi günler arkadaşlar
Adapazarı poyrazlar festival yolcusu kimler var.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
İyi günler. Bolu mt olarak nallahan dan gelen arkadaşlarımızı ağırladık. İnşallah memnun kalmışlardır.
r46h5.jpg

r46l3.jpg

r46mt.jpg

r46pc.jpg

r46qw.jpg
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Saygıdeğer abilerim, kardeşlerim

Herşey çok güzeldi mükemmel insanlar ile beraber muhabbet sohbet etmek çok sevindiriciydi. Bolu Mt olarak bizi en iyi sekilde ağırladınız memnun olduk demek az bile kalır

Sağlıcakla kalın

Saygılarımla
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
kanlıcalı mustafa abim eline emeğine sağlık herşey çok güzeldi.sizinle tanışmak çok gurur verici burdan buluşmaya katılan tüm bolu mt dostlarıma tek tek saygı ve selamlarımı sunarım tekrar görüşmek üzere telofonum yukarıda yazıyor herdaim arayabilirsiniz. sağlıcakla kalın...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Saygıdeğer abilerim, kardeşlerim

Herşey çok güzeldi mükemmel insanlar ile beraber muhabbet sohbet etmek çok sevindiriciydi. Bolu Mt olarak bizi en iyi sekilde ağırladınız memnun olduk demek az bile kalır

Sağlıcakla kalın

Saygılarımla
bizlerde sizleri tanımaktan mutluluk duyduk tekrar görüşmek üzere
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
http://n1308.hizliresim.com/1d/4/r46qw.jpg[/QUOTE]

Mustafa abi şimdi soruyorum beni neden yarıdan aldın?:)
Beni niye yok saydın ?:pr:
Tamam mondialim olabilir, o motor değilmi?:queen: CBR 600f in yanında simitçi kalmış olabilirim,nolmuş yani:p
Neyse...Bari bu fotoyu koymasaydın abi içime oturdu vallaha...Allahtan yüzüm bellideğil:queen:

Bu arada Nallıhandan gelen arkadaşlarada bir teşekkürde ben edeyim...Sayelerinde ramazanda yol yaptık...Güzel vakit geçirdik ,yine bekleriz...
Mudurnu yolunun berbatlığınıda burdan arkadaşlara bildireyim...Kimse mudurnuya gitmesin en azından şimdilik...Tecrübesi yapıldı...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
iyi günler
Adapazarı poyrazlar motosiklet festivaline kimler gidiyor arkadaşlar...Şu anda nasip olursa üç kişi varız. gelemeyenleri günü birlik bekleriz.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
http://n1308.hizliresim.com/1d/4/r46qw.jpg

Mustafa abi şimdi soruyorum beni neden yarıdan aldın?:)
Beni niye yok saydın ?:pr:
Tamam mondialim olabilir, o motor değilmi?:queen: CBR 600f in yanında simitçi kalmış olabilirim,nolmuş yani:p
Neyse...Bari bu fotoyu koymasaydın abi içime oturdu vallaha...Allahtan yüzüm bellideğil:queen:

Bu arada Nallıhandan gelen arkadaşlarada bir teşekkürde ben edeyim...Sayelerinde ramazanda yol yaptık...Güzel vakit geçirdik ,yine bekleriz...
Mudurnu yolunun berbatlığınıda burdan arkadaşlara bildireyim...Kimse mudurnuya gitmesin en azından şimdilik...Tecrübesi yapıldı...

Valla yol iğrençti abi dediğin gibi.

Poyrazlara baktım 140 km falan ben günübirlik gidebilirim tabi o zamana birşey çıkmazsa.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Okan günübirlik geleceklerde var .biz cuma akşamı düşünüyoruz .önden gidenler ev sahipliği yapar .Karasu yolunda Adapazarı na 7 km filan civarında .bu arada en mühimi yolda radar var. hemde 50 km yasağı olan yerde.Adapazarı poyrazlar arasında gelen arkadaşlar dikkatli olsun.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Okan günübirlik geleceklerde var .biz cuma akşamı düşünüyoruz .önden gidenler ev sahipliği yapar .Karasu yolunda Adapazarı na 7 km filan civarında .bu arada en mühimi yolda radar var. hemde 50 km yasağı olan yerde.Adapazarı poyrazlar arasında gelen arkadaşlar dikkatli olsun.

18 ınde gunubirlik gelebilirim.Bakalım haftaya kadar bir aksilik çıkmazsa.
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
24
beyler trafik kontrol noktalarında sorun çıkartıyomu grup gezilerinde
yoklamaya giriyomusunuz cezalar ağır grup gezilerine katılamıyorum motosiklet ehliyetim yok rodajım bitti uzun yol gidebilirim ama trafikten korkuyorum zamanım olup alamadım:pale:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
beyler trafik kontrol noktalarında sorun çıkartıyomu grup gezilerinde
yoklamaya giriyomusunuz cezalar ağır grup gezilerine katılamıyorum motosiklet ehliyetim yok rodajım bitti uzun yol gidebilirim ama trafikten korkuyorum zamanım olup alamadım:pale:

Ehliyetsizlik 1547 tl olması lazım eger motor kendi adınıza değilse motor sahibine de o kadar ceza var.biz çok defa yoklamaya girdik.Bizim gurupta herkez de ehliyet ruhsat muayyene kask ve kıyafet var.artı olarak grup kurallarına uyuyoruz yolda uymayanlar malesef diskalifiye oluyor guruptan.Şartların uyunca bekleriz.Arkadaşlarla sık sık bir araya geliyoruz.tanışmak istersen buyur gel .Grup arkadaşlarız hepsi birbirinde çok iyi harika insanlar.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179

Mustafa abi şimdi soruyorum beni neden yarıdan aldın?:)
Beni niye yok saydın ?:pr:
Tamam mondialim olabilir, o motor değilmi?:queen: CBR 600f in yanında simitçi kalmış olabilirim,nolmuş yani:p
Neyse...Bari bu fotoyu koymasaydın abi içime oturdu vallaha...Allahtan yüzüm bellideğil:queen:

Bu arada Nallıhandan gelen arkadaşlarada bir teşekkürde ben edeyim...Sayelerinde ramazanda yol yaptık...Güzel vakit geçirdik ,yine bekleriz...
Mudurnu yolunun berbatlığınıda burdan arkadaşlara bildireyim...Kimse mudurnuya gitmesin en azından şimdilik...Tecrübesi yapıldı...

samet abi bi mudurnulu olarak bu yorumunu hiç beğenmedim :D derrmişim :D abi bak sen öyle dedin diye yolları yaptırdık yeni asfalt atıldı :) buyrun gelin :D eskisinden daha iyi yol :D
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
24
Ehliyetsizlik 1547 tl olması lazım eger motor kendi adınıza değilse motor sahibine de o kadar ceza var.biz çok defa yoklamaya girdik.Bizim gurupta herkez de ehliyet ruhsat muayyene kask ve kıyafet var.artı olarak grup kurallarına uyuyoruz yolda uymayanlar malesef diskalifiye oluyor guruptan.Şartların uyunca bekleriz.Arkadaşlarla sık sık bir araya geliyoruz.tanışmak istersen buyur gel .Grup arkadaşlarız hepsi birbirinde çok iyi harika insanlar.

teşekkürler kanlıcalı kardeşim inşallah en kısa zamanda ehliyetimi alacağım, verdiğin bilgi için çok sağolasın. ruhsat muayene sigorta plaka kask mont hepsi tamam tek ehliyet yok
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Abilerim, arkadaşlarım merhaba

Tekirdağ dan misafir geliyor size yine..sizinle mutlaka tanışmasını söyledim..muhtemelen orda kalıp ertesi gün samsun a devam edecek.. mustafa abicim, senin yerini tarif ediyorum..

Halil, 1993 doğumlu kardeşimiz. zeki çocuktur.. yaşından çok çok olgundur.. belirtmek isterim

mustafa bey yarın sizi arayacağım..

saygılarımla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abilerim, arkadaşlarım merhaba

Tekirdağ dan misafir geliyor size yine..sizinle mutlaka tanışmasını söyledim..muhtemelen orda kalıp ertesi gün samsun a devam edecek.. mustafa abicim, senin yerini tarif ediyorum..

Halil, 1993 doğumlu kardeşimiz. zeki çocuktur.. yaşından çok çok olgundur.. belirtmek isterim

mustafa bey yarın sizi arayacağım..

saygılarımla..

Ben Garip1701

adamlar beni üye ismimin altında Serengeti kaplanı yazıyor diye sildiler yahu :)


komik durum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst