yahu arkadaşlar oldumu şimdi,,,,yanlış görmediysem izmit-bolu arası yazıyor oarada...siz kalkın zimitliler olarak gezin,keyfu alem edin biz izmitlilerin haberi olmasın,hemide bugün

Hiç yakıştımadım size....
Arkadaşlar işin şakası bitarafa emeğinize sağlık...Ama biz izmitliler olarak forumda baya aktifiz,tanışalım kaynaşalım derim...Nasip olursa birsonrakine beraber gezi düzenleyelim....Bir araya gelelim,görüşelim,yani forumun dışına taşalım,işte forum ozaman amacına ulaşmış olacaktır...saygılar...