Bolu Abant Gezisi

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu arkadaşlar oldumu şimdi,,,,yanlış görmediysem izmit-bolu arası yazıyor oarada...siz kalkın zimitliler olarak gezin,keyfu alem edin biz izmitlilerin haberi olmasın,hemide bugün :) Hiç yakıştımadım size....
Arkadaşlar işin şakası bitarafa emeğinize sağlık...Ama biz izmitliler olarak forumda baya aktifiz,tanışalım kaynaşalım derim...Nasip olursa birsonrakine beraber gezi düzenleyelim....Bir araya gelelim,görüşelim,yani forumun dışına taşalım,işte forum ozaman amacına ulaşmış olacaktır...saygılar...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
resimleri büyüterek koyarsınız anlaşılırlığı çok daha iyi olur..
tekerinize sağlık diyelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst