- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
sabahın erken saatlerinde koyulduk yola,çıkmadan önce haber vermiştik,belkim aramıza katılan olur diye,ilk resim benzincide depoları fulleyip güzelce giyinip marşa bastık,


benim üstümde motor montu ve pantolonu vardı,ama benim kuzen daha alamadıgı için günlük elbiseleri iel gelmek zorunda kaldı herzaman ki gibi,dizlikleri vardı onları taktı beya faydası oldu,çünkü sabahın 6 sında hava çamlıca gişelerini geçince o kadar bozduki sis resmen önümü kapamıştı,dörtlüleri yakıpda yolumuza devam ettik,dörtlülerinde faydasını birkez daha görmüş olduk(her cbf 150 dörtlük yok ya o bakımdan söyledim)



hava çok sisliydi,kaskın camı o kadar sis oldugu ki sanki yagmur yagmış gibiydi.neyseki yagmur görmedik.yagmurluklarımız vardı ama olsun.

biraz mola verdik sonra devam

bu resimde bi terslik var dimi?

geldik boludagı sapagına,biz yeni yolu degilde eski yolu yani bolu dagını çıkacagız,zevkli olsun bu sefer.


ohh keyfe bak sen










resim çekicez baktık harfin biri aşaya sarkmış,hemen el attım ve düzelttim,sonrada resim tabi.


boludan çıkıyoruz abantta dogru yol alıyoruz.




abant gölünden muhteşem resimler.


















işte gezimizin sonuna geldik,aslında 450 tane felen resim çektik,en güzellerini ekledim,bundan sonra evin yolunu tutuyoruz.





dönüşte iki kez mola verdik,akşam saat 19 da evdeydik.


toplam 650 km civarı yol yaptık,güzel birgündü,bu güzel birgünü bana yaşatan kuzenim birola teşekkürü borç biliyor,en kısa zamanda tekrarlamayı düşünüyoruz.


benim üstümde motor montu ve pantolonu vardı,ama benim kuzen daha alamadıgı için günlük elbiseleri iel gelmek zorunda kaldı herzaman ki gibi,dizlikleri vardı onları taktı beya faydası oldu,çünkü sabahın 6 sında hava çamlıca gişelerini geçince o kadar bozduki sis resmen önümü kapamıştı,dörtlüleri yakıpda yolumuza devam ettik,dörtlülerinde faydasını birkez daha görmüş olduk(her cbf 150 dörtlük yok ya o bakımdan söyledim)



hava çok sisliydi,kaskın camı o kadar sis oldugu ki sanki yagmur yagmış gibiydi.neyseki yagmur görmedik.yagmurluklarımız vardı ama olsun.

biraz mola verdik sonra devam

bu resimde bi terslik var dimi?

geldik boludagı sapagına,biz yeni yolu degilde eski yolu yani bolu dagını çıkacagız,zevkli olsun bu sefer.


ohh keyfe bak sen










resim çekicez baktık harfin biri aşaya sarkmış,hemen el attım ve düzelttim,sonrada resim tabi.


boludan çıkıyoruz abantta dogru yol alıyoruz.




abant gölünden muhteşem resimler.


















işte gezimizin sonuna geldik,aslında 450 tane felen resim çektik,en güzellerini ekledim,bundan sonra evin yolunu tutuyoruz.





dönüşte iki kez mola verdik,akşam saat 19 da evdeydik.


toplam 650 km civarı yol yaptık,güzel birgündü,bu güzel birgünü bana yaşatan kuzenim birola teşekkürü borç biliyor,en kısa zamanda tekrarlamayı düşünüyoruz.









