Boğaziçi Köprüsü Çıkışında "Kasis" Uyarısı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
1. Köprü üzerindeki kasisler geçtiğimiz günlerde kaldırılmış ve hem trafik rahatlamış, hem de kaza riski ortadan kalkmıştı hatırlıyorsanız.

Bugün işe gelirken farkettim,
Bu sefer de Anadolu yakasından Avrupa yakasına doğru köprüden geçtikten sonra, hemen hemen Beşiktaş sapağının hizasında bir kasis var yolda ve soldaki 3 şeridi kapsıyor.

Kaptırıp da son anda farkedenler olup, tatsız bir olaya mahal vermemesi açısından (bu kasisler yüzünden yaşanmış olaylar malum) bu uyarıyı yapma gereği duydum.

Bilginiz olsun.:cat:
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
Evet iki hafta önce gözümün önünde otobüs önünde ani fren yapan steyşın toros'a arkadan gümbürdetti. Araba 5-6 mtr uçtu resmen. Neyse ölü falan yok ucuz atlattılar. Daha önce de diğer taraftaki kasisler yüzünden bir araç kaza yapmıştı. Biz dikkatli olalım da doğru düzgün bir uyarı olmamasına ne demeli.
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ben orda arabayı yatırıyodum az daha.. :( salak herifler yaa, ne işe yarıyo o kasis anlamadım..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Güzel bir tesbit...

Hiçbir uyarı koymamışlar üstelik...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
sağol bende geçen seferkinde son anda farkettim az daha fırlıyodum üzerinden onu koyan koyduran zihniyetede baya bi saydırdım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu sabah erken saatte işe giderken önümde yine bir araç son anda farkedip en soldan en sağa atladı kasisi görünce, süratli gelen bir diğer araç için de yavaşlamak için çok geçti ve uçarcasına geçti kasisin üzerinden.
Bir de Beşiktaş sapağını kaçırmış, en sağ şeritte geri geri gelmeye çalışan bir taksi neredeyse önümdeki en sağ şeride dalan arabaya kaza yaptıracaktı, son anda sola kırdı adam taksiyi farkedip; ben de hemen arkasından sola geçtim. Neyseki takip mesafesini koruyordum; yoksa ben de taksiye arkadan girebilirdim.
Bir kasis uğruna, sabahın saat 6 buçuğunda, 4 ayrı aracın karışabileceği 4 ayrı kaza ihtimalini yaşadım yaşadım yani.
Yazıklar olsun, adam gibi ışıklı uyarı sinyalizasyonunu yapamayan karayollarına; bu nasıl bir sorumsuzluktur anlamıyorum!:pr: İnsan hayatı bu kadar ucuz olmamalı..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu sabah 08.50 de bende o noktadan geçtim...sağa Beşiktaşa dönenler birşey farketmiyor...ama sol taraf tam çorman...birde sabah karşı istikmatten bir şerit veriliyor ya o da aynı noktaya yakın bireşiyor yolda...sanki girdap noktası gibi...araclar hem kasisle hem soldan dubalarla sağa doğpru daralan yolla karşılaşıyor aniden...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
bu memlekette sahiden karambole yaşıyoruz.
Geçenlerde beşiktaş sapağına gelmeden önceki viyadükte vardı bu demir kasislerden. Önümde araç olduğu için fark edemedim ve 100 civarı bi hızla girdim. kafam motorun ön camına çarptı. Neye uğradığımı şaşırdım. Az daha motorun üzerinden düşüyodum. İşin ilginci kasisi uyaran herhangi bir tabela falan da yoktu.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
son 3 gündür geçiyorum ordan ver her nedense 3 gündürde unutup bi güzel geçiyorum :)
allahtan altımdaki motor cbf 150 :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu memlekette sahiden karambole yaşıyoruz.
Geçenlerde beşiktaş sapağına gelmeden önceki viyadükte vardı bu demir kasislerden. Önümde araç olduğu için fark edemedim ve 100 civarı bi hızla girdim. kafam motorun ön camına çarptı. Neye uğradığımı şaşırdım. Az daha motorun üzerinden düşüyodum. İşin ilginci kasisi uyaran herhangi bir tabela falan da yoktu.

Allah size kolaylık versin böyle durumlarda.. ağır ve güçlü motorların bu tarz dengesiz yalpalanmalarda salınımı direkt sürücüye veriyor...ben böyle durumda cbfmin önünü kaldırıyorum...bisikletdede sık yapardım...o an gidona asılıyorum havaya doğru ve motorum bisiklet gibi iki tekeride kesiliyor yerle teması...dengeli düşüş yaşıyorum...çukurları son anda farkettiğimdede aynı şekilde önü kaldırıp arkayı düşürüyorum sadece...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Belediyenin akılalmaz saçmalıklarından bir demet.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 PM ----------

Trafiği rahatlatacağı yerde iyice aksatıyorlar. Durmak yok, yola devam
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ya bunların hiç insan canına önem vermiyorlar.daha geçenlerde kaza oldu bunlar gıcıklığınmı yapıyorlar ya.bir şeyler söylrimde burası yeri değil..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst