- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
1. Köprü üzerindeki kasisler geçtiğimiz günlerde kaldırılmış ve hem trafik rahatlamış, hem de kaza riski ortadan kalkmıştı hatırlıyorsanız.
Bugün işe gelirken farkettim,
Bu sefer de Anadolu yakasından Avrupa yakasına doğru köprüden geçtikten sonra, hemen hemen Beşiktaş sapağının hizasında bir kasis var yolda ve soldaki 3 şeridi kapsıyor.
Kaptırıp da son anda farkedenler olup, tatsız bir olaya mahal vermemesi açısından (bu kasisler yüzünden yaşanmış olaylar malum) bu uyarıyı yapma gereği duydum.
Bilginiz olsun.:cat:
Bugün işe gelirken farkettim,
Bu sefer de Anadolu yakasından Avrupa yakasına doğru köprüden geçtikten sonra, hemen hemen Beşiktaş sapağının hizasında bir kasis var yolda ve soldaki 3 şeridi kapsıyor.
Kaptırıp da son anda farkedenler olup, tatsız bir olaya mahal vermemesi açısından (bu kasisler yüzünden yaşanmış olaylar malum) bu uyarıyı yapma gereği duydum.
Bilginiz olsun.:cat: