Meftaya ALLAH rahmet eylesin.
(Ama bu haberi yazana da ALLAH akıl versin, buraya taşıyana değil yanlış anlaşılmasın. Baksanıza yağışlı havada kaydı düştü öldü diye haber yapmışlar. Böyle haber mi olur. Zaten motoru sevmeyen ailelerimiz böyle haberleri okuduğunda iyice nefret edecekler. İnsan adam gibi yazar, kaskı koruması varmıydı, yada ne biliyim yol şartlarımı, kullanıcı kusurumu? Bende kayıp düşmüştüm ama kafamda kask vardı ve çene ağrısı dışında bişey kalmadı. Bu ayrıntılar önemli çünkü insanlar bunu örnek gösterecek ve bak kayıp düşmüş ölmüş. Ne diyim daha bilmiyorum sinirleniyorum...

r: