Bodrum mt Euromos gezisi

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
sizden iyi olmasın,Ergun kardeşim bi tanedir.Onu yakından taıyınca daha da seveceksiniz.:queen:

Gezilerimiz devam edecek.Bizi takip eden pişman olmayacak.Herkese sevgiler:rendeer: :queen:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
53
Gezilerimiz devam edecek.Bizi takip eden pişman olmayacak.Herkese sevgiler:rendeer: :queen:[/QUOTE]

Selam harika bir gezi olmuş resimler için ellerinize pardon makinalarınıza sağlık.
İnşallah mayıs sonu bodrum da olacağım bol katılımlı sürüşlerde görüşmek üzere.:)
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
buyur kardeşim bekleriz.Hep birlikte nice turlara:rendeer: :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
oyoyoy nedir o güzellik ya::123434::
gerçek bir harley oy oy
bugün de ne güzel hava vardı ,içim gitti
fotolar yine şahane
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
lordum bu hafta inşallh yine hep birlikte güzelliklere gaz açarız.:queen: yeni işin nasıl? Memnun musun?:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
oyoyoy nedir o güzellik ya::123434::
gerçek bir harley oy oy
bugün de ne güzel hava vardı ,içim gitti
fotolar yine şahane

inşallah bu hafta aksilik olmazsa hep birlikte dünya gözüyle bir HD göreceğiz.hadi baklım mes abi.gerçi burad gezeceğimiz hangi tarihi mekanlar kaldı.:silent: marmaris ve fethiye civarı günler uzayınca da bodrum inşallah
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Şahinciim mekan bulmak senin işin:queen: olmazsa Mehmet abiye takılırız.Tabi bizi kovmazsa:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sen yeterki gel abi gerisi kolay konaklayacak yermi yok size.muğla mtden yazışalım yarın grup programı için
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
bu hafta ki muhtemel gezimize herkesin katılmasını diliyorum.Muğla mt ye sevgi ve selamlar.Sevgi ve elektrikle kalın :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
mesut abicim sağol
daha eğitim aşamasındayız bakalım
zor olcak diyorlar ama olsun
elimizden geleni yapcaz
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
devamını bekliyoruz gezilerin paylaşımlarla dahada güzelleşiyor biz oraları tanırken sizde bizim buraları tanıyorsunuz adana tarafında görmek istediğiniz yer olursa haberimiz olsun yardımcı olmaya çalışırız selamlar saygılar
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
çok teşekkürler arkadaşım.Yaza yolumuz düşerse merhaba demeden geçmeyiz.:rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
DL 650 BU MOTORUN TİPİ ÇOK HOŞUMA GİDİO DAR YAPISI VE GENEL GORUNUMU BİGUN ENDUROYA DONERSEM DUSUNCEGIM MOTORLARIN ARASINDA OLCAK :d
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
doğru karar ancak biraz güç ve boy istiyo...diğer makinalar gibi değil:queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
bodruma aşığım ..............
değerini bilin yaşadığınız şehrin. ztn kesin biliyosunuzdur...bilinmeyicek gibi değil:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst