Bodrum mt Euromos gezisi

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bodrum opette buluşma

24501088fl2.jpg

Ayçe ve Ergun.Yolda ilk mola

48763280xm8.jpg


70572811kn5.jpg


23699737sd5.jpg


13564844nh1.jpg


karşınız da Euromos harabeleri

57072199mj1.jpg


99172002sz7.jpg

68629542zq1.jpg

devamı var

95874632oy5.jpg


10cb4.jpg


11tr9.jpg


12jb2.jpg


13ov5.jpg


14ff6.jpg


15qq6.jpg


İasos yolundan dönüşe geçtik

15fl8.jpg


16qu9.jpg


17tt0.jpg


18gv5.jpg

yolda su kümbetleri

19kf4.jpg

ve Bodrum'a dönüş.Meşhur Sünger pizza'da akşam yemeği:queen:

20ku1.jpg

haftaya başka gezi de buluşmak dileğiyle....:rendeer: :queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Paylasim icin tesekkurler yaw super bi gezi olmus , hele o motorlarla ne gidilir agzimin suyu akti walla::eek:hmy::
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
tşkklr kardeşim.İnşallh sen daha güzel motorlara binersin.Sevgiler sunuyorum:rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
mes abi havayı görüyormusun nasılda açtı sabah sabah.çok güzel gezi olmuş.ama bu gidişle regali yaktıracaksınız bana haberiniz olsun:mrgreen: umarım bu hafta havala güzel olur.
bu arada xeyna görmesin böyle bensiz geziler yapıyorsunuz diye kızar valla:p
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel gezi. Tam benlik. Bir çok medeniyete ev sahipliği yapan ülkemiz, bu medeniyetlerden bugüne kadar ulaşan kalıntılarıyla da oldukça zengin bir durumda. Böyle yerleri görmek çok güzel. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
mes abi havayı görüyormusun nasılda açtı sabah sabah.çok güzel gezi olmuş.ama bu gidişle regali yaktıracaksınız bana haberiniz olsun:mrgreen: umarım bu hafta havala güzel olur.
bu arada xeyna görmesin böyle bensiz geziler yapıyorsunuz diye kızar valla:p


Şahin'im, sen üzülme, biz Bodrum MT'yiz, bu sefer olmadı ama, gelecek günler bizim :cat:

Mes, gerçekten güzel gezi olmuş, Şahin'in dediği gibi kızmadım belki ama, içimde gitmedi değil hani. Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş anlaşılan. Ne yapayım, dostluğun sorumluluklarını, siz dostlarım anlarsınız ancak, ve dostuma verilmiş bir sözüm vardı biliyorsunuz. Bir dahaki sefere aranızda olmak ümidiyle. ışık ve sevgiyle.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
xeyna sensiz gezinin tadı olmuyo ama ,dün de otur ,otur daraldık .Şööle bi yakın çevre gezisi yapalım dedik hepsi bu.
Arkadaşlarım güzel dilekleriniz için hepinize ayrı ,ayrı tşkklr ediyorum.Sağolun varolun:rendeer: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
xeyna şu anda sakin.ışık ve sevgiyle diyor ama güzel bir gezi yaparsak saç baş bırkmıyacak:p muğla grubu olarak xeyna sız gezilerin çok kötü geçtiğini gezi yazılarımızın tümünde:queen: beyan edeceğiz
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay vay vay mesut kardeşim motorda kullanmış :p
güzel bir gezi olmuş diğer motor yanılmıyosam yamaha ventura değilmi (imla hatası olabilir)
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
yapma BBrr kardeşim o motor harleyin babası safkan HD electra glide ultra classic....kısmet olur da haftaya toplu bir gezi gerçekleştirirsek onu da getiririz.Yine hepbirlikte olmak dileklerimizle:rendeer: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
işte budur hadi muğla mt eller havaya.haftaya ne plan yapılacaksa muğla mtye yazalım duyurularada asalım
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Çok güzel bir gezi olmuş :cat:

Umarım böyle tarihi mekanlara gezileriniz devam eder
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
xeyna şu anda sakin.ışık ve sevgiyle diyor ama güzel bir gezi yaparsak saç baş bırkmıyacak:p muğla grubu olarak xeyna sız gezilerin çok kötü geçtiğini gezi yazılarımızın tümünde:queen: beyan edeceğiz

:rendeer: :rendeer: canımsınızzzzz. ne diyebilirim ki sizi seviyorum yaa ben.:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
geçen sefer ergun abiyi john lennon a benzetmiştim.şimdi dikkatimi çekti.hep gülümsüyor.allah neşesini eksik etmesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst