Bodrum motosiklet kulübünün gezisinde kaza :((

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
çok geçmiş olsun arkadaşlara ben de izledim haberi ama çok süslemişler ayrıca kazaya karışan bi tane motor gösterildi sadece bide kazazedeler adamın kafasında kaskıyla kaldırdılar yani hepsi bilinçli motorculardı belli:rendeer:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
cok gecmişolsun.. yagmurda benim motorda kaydı bende kaza yaptım.yagmurda kayma duygusunu bende yasadım. ama Allah kkimseye o duyguyu kimseye yaşatmasın :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun... Yaşasın bilinçli sürücüler...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
geçmiş olsun
hayatta olmaları sevindirici
full koruma her zaman için şart :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun...
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
2
gecmiş olsun bu yagsı konusu bn basıma gedı arkadsın kawasakısın cope vurmustum ama cok kotu bu duygu yınede dıktlı olmak gerekır::salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bodrum motosiklet klubune geçirmiş oldukları trafik kazasından ötürü çok geçöiş olsun kaza geçirten arkadaşların hayatta kalmaları çok sevindirici tekrarının olmaması dileğiyle .

bugün bodruma doğru yola çıktım kaygan olmayan yollardan geçmek nasip olur inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
5
Arkadaşlara çok geçmiş olsun.İnşaallah bir daha böyle haberler işitmeyiz.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlara geçmiş olsun diyorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Arkadaşlar çok geçmiş olsun...Amn dikkat yağışlı yollara..!!! Acil şifalar yaralanan arkadaşlara..!!! Umarım çabucak iyileşirler...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst