BMW s1000r 2025 kasa

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
ilk kasasından beri bayıldığım bir motor kendisi heralde bayılmayanda yoktur:) tek farlı kasaya geçtiklerinden beri sevilmedi sevilemedi.gerçeğini 1 kez olsun yolda dahi göremedim.resimlerde çirkin değildi ama sevilmeyince sevilmiyor.halbuki neler neler kimler kimler sevildi seni sevmeyen ölsün:bounce:
170hp oldu yine allahın donanımı var üzerinde ama asıl değişiklik sıfatında yatıyor.çift far diye bir motorun varlığını unuttuğumuz için çok garip gelsede bildiğimiz yakışıklı bir motor olmuş:)bu kadar basitti aslında bmw tasarımına biraz farklı gelmiş bence ama bence olmuş.
P90572564_highRes.jpg

1730303592-2025-bmw-s-1000-r-review-details-price-spec_05.jpg

2025-BMW-M-1000-R-17.jpg

s1000r__2_.jpg

s1000r__2_.jpg

buda m1000r 210 hp :silent:
2025-bmw-m-1000r-first-look-and-specs-2-scaled.jpg

tablo gibi ama 210hp ile nabıcaz rüzgarı yarmaya o kadar gerek varmıydı bilemedim:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motor güzel, çok yahşi.

Lakin resimlere bakarken bile elektronik arıza verdim, Fi ışığım yandı, abs iptal oldu, Borusan'ı aradım ama ulaşamadım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
170-210hp naked'i ne yaparız? Garaja koyar 170-210hp naked'im var deriz. Başka da bir halta yaramaz sanki... :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
505
sanki üzerine yukardan yük düsmüsde ezilmis gibi, BMW ye yakisan bir tip olmamis .
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Motor güzel, çok yahşi.

Lakin resimlere bakarken bile elektronik arıza verdim, Fi ışığım yandı, abs iptal oldu, Borusan'ı aradım ama ulaşamadım.

Bmw'nin böyle sorunları var mı? Çok yakın arkadaşım f900xr siparişi verdi. Böyle bir şey varsa söyliyim bir daha düşünsün.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine yeni bir motosiklet, yine aşağıda 10-15 santim boru yığını, yine motor eski kasaya göre daha yukarıda... Şanzımana bakın, resmen deponun altında. Subframe şanzımanın hemen arkasına bağlanıyor. Yuh artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:40 ----------

ilk kasasından beri bayıldığım bir motor kendisi heralde bayılmayanda yoktur:) tek farlı kasaya geçtiklerinden beri sevilmedi sevilemedi.gerçeğini 1 kez olsun yolda dahi göremedim.resimlerde çirkin değildi ama sevilmeyince sevilmiyor.halbuki neler neler kimler kimler sevildi seni sevmeyen ölsün:bounce:
Bu motosikletleri tipinden ziyade kullanışına bakarak alıyor alan, çünkü
1. Ucuz değiller, ciddi yatırım, tip-görünüş yeterli etken değil.
2. Alanın ilk motosikleti değil, insanlar ne istediğini az çok biliyor.

Zamanında elemiştim S1000R'ı, semi-aktif süspansiyonu olmasına rağmen, çünkü yeterince naked değildi, oturuşu fazla sportifti, uzun boylu biri için pegler fazla yukarıdaydı.

Ama artık yeni nesil tüm motosikletlerin ağırlık merkezi vs. komple değişiyor anlaşılan, yeniden sürüp denemek gerekiyor.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Motor güzel, çok yahşi.

Lakin resimlere bakarken bile elektronik arıza verdim, Fi ışığım yandı, abs iptal oldu, Borusan'ı aradım ama ulaşamadım.

Benim xmax'ı yeni aldığım zamanlarda kardeşimin ortağında BMW S1000R vardı, sürekli arıza ışığı yanık geziyordu, borusan'a götürüp ışığı söndürmek çok para diyordu, sonra kendisine bir şey olmayan bir kaza yaptı motor pert oldu, kaskosu da yoktu. Böyle antin kuntin motorlarla uğraşacağına masrafı daha az olan Honda/yamaha alsana diyorduk habire, bu akıllanmayıp ducati diavel almıştı, onda da krank kırdı, o zamanlar benim sıfır xmax'e verdiğim paradan çok masraf açmıştı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Benim xmax'ı yeni aldığım zamanlarda kardeşimin ortağında BMW S1000R vardı, sürekli arıza ışığı yanık geziyordu, borusan'a götürüp ışığı söndürmek çok para diyordu, sonra kendisine bir şey olmayan bir kaza yaptı motor pert oldu, kaskosu da yoktu. Böyle antin kuntin motorlarla uğraşacağına masrafı daha az olan Honda/yamaha alsana diyorduk habire, bu akıllanmayıp ducati diavel almıştı, onda da krank kırdı, o zamanlar benim sıfır xmax'e verdiğim paradan çok masraf açmıştı.

Abi şimdi bir Er6F ve V-strom kullanıcıları olarak S1000R'a "antin kuntin" dersek bizi Allah çarpar, Peygamber tekmeler, ilk virajda patlarız. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@espresso, fakir fakir konuşuyorsun yine. O vatandaşın o S1000R üzerinde 1 yıl içinde aldığı zevk, senin Xmax ve Vstrom üzerinde 10 yıl boyunca alacağın zevkten daha fazladır belki. Bir de böyle düşün. Adamın durumu yerindeyse ne diye gidip Honda Yamaha alsın Ducati BMW varken. Manyak mı adam?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
@espresso, fakir fakir konuşuyorsun yine. O vatandaşın o S1000R üzerinde 1 yıl içinde aldığı zevk, senin Xmax ve Vstrom üzerinde 10 yıl boyunca alacağın zevkten daha fazladır belki. Bir de böyle düşün. Adamın durumu yerindeyse ne diye gidip Honda Yamaha alsın Ducati BMW varken. Manyak mı adam?

O zevk işleri çok değişken hasmet, herkesin zevk aldığı şeyler farklı nitekim. (Bkz. gökkuşağı bayraklı bireyler...) Benim tanıdığım espresso 100$'lık banknotu tuvalet kağıdı olarak kullanacak kadar zengin olsa da kırılır bozulur servisle ustayla uğraşırım stresi yüzünden sabıkalı Avrupa marka / model bir motosiklet almaz. :)
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
supersport değil diye düşünüyorum. o rr’dı sanırım.

triumph gibi görünüyor. renkleri gri siyah yapsak logo olmasa triumph derdim bende.

kalitesi tartışılmaz bi tabi.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi şimdi bir Er6F ve V-strom kullanıcıları olarak S1000R'a "antin kuntin" dersek bizi Allah çarpar, Peygamber tekmeler, ilk virajda patlarız. :)

Ducati'ye BMW'ye antin kuntin derken servisi pahalı, zengin işi, bakımını aksatmamak lazım, öyle her ustaya tamir ettirmesi kolay değil anlamında demiştim.
Avrupa markaları benim gözümde antin kuntin motorlar işte. Dandik anlamında demiyorum yanlış anlaşılmasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

@espresso, fakir fakir konuşuyorsun yine. O vatandaşın o S1000R üzerinde 1 yıl içinde aldığı zevk, senin Xmax ve Vstrom üzerinde 10 yıl boyunca alacağın zevkten daha fazladır belki. Bir de böyle düşün. Adamın durumu yerindeyse ne diye gidip Honda Yamaha alsın Ducati BMW varken. Manyak mı adam?

O arkadaş bir yıldan biraz fazla süre kullandı sonra virajda otobüsün altına girmişti, kendine bir şey olmadı ama motor pert oldu, kaskosu da yoktu, sonra gidip ducati diavel aldı, demek parası varmış ama onu da çok uzun süre kullanamamıştı, o da 3-4 ay sonra krank kırdı.
Pandemi döneminde amerikaya taşınmıştı belki orada harley almıştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

O zevk işleri çok değişken hasmet, herkesin zevk aldığı şeyler farklı nitekim. (Bkz. gökkuşağı bayraklı bireyler...) Benim tanıdığım espresso 100$'lık banknotu tuvalet kağıdı olarak kullanacak kadar zengin olsa da kırılır bozulur servisle ustayla uğraşırım stresi yüzünden sabıkalı Avrupa marka / model bir motosiklet almaz. :)

Evet, özellikle zengin olsam yine bu tip egzotik makinalar almazdım, en ufak arızada sinirlerim bozulurdu.
Yamaha, suzuki gibi motorlarda çıkabilecek en büyük arızaya bile bir şekilde maddi gücüm yeter, zaten çok arıza çıkarmıyorlar bu yüzden tercih ediyorum.

Bir de bu S1000R ile bizim köfte turları yaptığımız yollarda zorlanır, Saray - Ahmetbey arası çukurlu yollarda yazık olur o motora mesela. Vstrom ile mıcırlı yolmuş, toprak yolmuş hiç çekinmeden girebiliyorum. Belki bana KTM lazım son zamanlarda asfalt dışına da çok çıkmaya başladım, asfalt dışında gezenlerde KTM çok görüyorum ama onun da bana hindistanda montajı yapılmışı denk gelir uğraşırım diye çekinirim, KTM de benim gözümde sabıkalı marka. japon iyidir.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Abi şimdi bir Er6F ve V-strom kullanıcıları olarak S1000R'a "antin kuntin" dersek bizi Allah çarpar, Peygamber tekmeler, ilk virajda patlarız. :)

Motosikletin üzerinde oldugum süre disindan seyrettigim süreden fazla oldugu icin dis görüntü cok da önemli degil. Aslolan üzerinde aldigimn keyiftir. Yukarida sirf tek farli diye sevilmedigi söylenen S1000R sürüs zevki , bugüne kadar sürdügüm yüzlerce degisik motosiklete göre (egitim programim geregi egitimine gelen bütün motorlar ile demo sürüsü yapmak durumundayim) S1000R %95 inden daha keyifli sürüsü olan bir modeldir. Kac farli oldugu hic farketmez.

S1000R ile yaptigim bir demo sürüsü sonrasi cekilen kisa videoyu asagiya birakiyorum . Ögrencinin ruh hali herseyi anlatiyor.

https://www.youtube.com/shorts/FZ0t9mzuKiY
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
10216-765-Street-Triple-RS-2024-1000px.webp

kan kardeş olsa bence bu kadar benzer.insanlar bu motorun tipini genelde sevmiyor.ki buda son kalan çift farlı yani 2 gözlü motorlardan birisi.210hp lik versiyon fantezi kalsada 170 hp exotic kalıyor:) yani mt10 yeni hornet1000 s1000r sürülebilecek son güç sınırlarını bana göre oluşturuyor.çok güzeller çok saçmalar bu iş mt09 st765 duke990 gibi güçlerde bitmeliydi.yarış motoru bloklu naked sürmekte ama cidden zevklidir beee:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki bana KTM lazım son zamanlarda asfalt dışına da çok çıkmaya başladım, asfalt dışında gezenlerde KTM çok görüyorum ama onun da bana hindistanda montajı yapılmışı denk gelir uğraşırım diye çekinirim.
Avusturya olunca çok da bir şey değişmiyor @espresso, benim gibi 1 yıl sonra piston ve silindiri eline alabiliyorsun. Bunu ön gördüğüm için motosikleti alırken üç yıl ekstra garanti ile satın almıştım. O yüzden kafam rahattı. Nitekim tek kuruş harcamadan da yepyeni yaptılar motoru.

Genelde düşünce özürlü çulsuz fanboy'larin dile getirdiği "param olsa da yine gider Honda alırım" lafının mantığını bulmakta zorlanıyorum şahsen. "Aman motor bozulmasın" endişesinin hastalık noktasına ulaşıp motosiklet kullanma zevkinin önüne geçtiği durumlarda belki...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...
Genelde düşünce özürlü çulsuz fanboy'larin dile getirdiği "param olsa da yine gider Honda alırım" lafının mantığını bulmakta zorlanıyorum şahsen. "Aman motor bozulmasın" endişesinin hastalık noktasına ulaşıp motosiklet kullanma zevkinin önüne geçtiği durumlarda belki...

Motosiklet kullanma zevkinin S1000R'la SDR'la çok ilgisi olmasa gerek; eminim bir 250cc MX veya 400cc SS ile S1000R'dan alacağı zevkin 10 katından fazla zevk alabilecek pek çok binici vardır.

Bana sorsan naked bir motosiklete 170-210hp gücünde bir motor koymayı düşünce özrü şeklinde kabul edilebilir bir kavram olarak görüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst