BMW R7 75 Yıl Sonra Gün Işıgına Çıktı

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel görünüyor. Özellikle damla şeklinde aerodinamik tasarım harika. 75 yaşında ama birçok motordan daha çekici görünüyor.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
geçmişin tasarımı ve günümüz rötuşlarıyla bence çok hoş bir motosiklet haline gelmiş bu şey

siyahın güzelliği üzerine onu yırtarcasına bir beyaz şerit çok agresif ve hoş..

seni bu motorlar içinde görmekte hoş coq :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst