BMW R1200C Kullanıcıları

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
BMW-R1200C-1998.jpg



Var ise bu motorun kendilerince artı ve eksi yönlerini yazabilirler mi ? 98 Model oldukça temiz görünen bir adet buldum edinmeyi düşünmekteyim.
 
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
7
bmw

bende bu araca hasta oldum ama tereddudlerim var sendeki bilgileri benle paylaşırmısın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 ----------

ordamısın senden haber bekliyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

(#1)
Atahualpa
ordamısın
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Buradayım , ancak kullanan pek kimse bulamadım açıkcası motosikletin + veya - leri konusunda pek bilgim yok temel bilgiler şu şekilde

Bmw bu makineyi 97-2005 arası üretmiş kuru 236kg sulu 256kg ağırlığı var. 61Hp 98Nm tork a sahip. Bu CC ye göre bana az geldi açıkcası. Ön çift disk arka tek, Opsiyonel ABS var. Şaft aktarmalı. 17 Litrelik bir deposu var , 4 litresi rezerv. 2003 de Enjeksiyon a geçmiş gözüküyor. 4.6Lt/100km gibi bir yakıt tüketimi iddiası var. Monolever mevcut.

Fakat son kullanıcı yorumlarına ulaşamadım açıkcası.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
buralarda pek kullanan yok heralde mirim ama benimde uzunca zamandır hoşlandığım model faket hiç detaylı incelemedim yalnız kel bir abimizin fotoğrafı vardı onu ekleyim ilerde kel olma ihtimalimize karşı çok karizmatik bi motor bence hemde burda bi mesajımız olsun takip edelim konuyu

2000-bmw-r1200cc-small.jpg
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Eklediğin senin 2002 sonrası bir model mesela. Selesinden ayırt edebiliyorsun. Benim hastası olduğum özelliklerinden biri de artçı selesini artçı olmadığı zaman sürücü sırtlığı olarak kaldırabiliyor olman eski modellerde. Şunun gibi ,

IMGP0786%20(Large).JPG
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Yalnız bir kaç yerden daha teyid ettim yakıt tüketimi 4,3- 4,6 litre arası 100km de; ben benim regal in üzerine benzin döker yakarım arkadaş :) arada 1000cc fark var bunun kadar yakıyor nerede ise. Elektrik arızası ? Detay var mı ? Abs de yoksa sorun yok hallolur. Bmw zaten elektrik konusunda netamelidir her zaman. F650 lerin konjektör sorunu efsanedir mesela
 
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
7
senin buldugun nerede nekadar istiyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

sıtandart 90 suratlr yakıyormuş şehir ıcı 5.6*100 km dıyorlar
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
İzmir 10.000. Ama cidden temiz makine. Egsoz yanığı dahi yok manifolddan itibaren. 1200CC ye 5,6 ya da razıyım ben. :) 250cc ye 4-4.2 yakıyorken
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
2004 model independent versiyonunu (fildişi mavi renk) 2nci sahibi olarak 500km den itibaren kullandım. aksesuar olarak orjinal yan çantaları vardı. kromoajları problemli b ir motordur. pas yapar.

yani şimdi uzun uzun bir inceleme yazısı yazmak istemiyorum ama bu motor 100 üzerinden 50 etmiyor malesef. çok yakar 160 ı geçmez. yolda bırakır.

nacizaen yorumum budur:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst