- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
simdi zevkler ve renkler diyecek herkes ama o bile bir yere kadar.çok modeline, hele endurolarına ölüp bittiğimiz bmw nasıl olupta böyle bir tasarım yapar?ben de mi bir tuhaflık var gözüm mü yanlış görüyor diye kendimden şüphe edeceğim.farklı yapacağım diye böyle bir tasarım yapmak nasıl açıklanır bilmiyorum.farlar, kafa ve yan grenajlar ben bir şey anlamadım vallahi.ufkum bmw kadar geniş değil demek ki.
simdi zevkler ve renkler diyecek herkes ama o bile bir yere kadar.çok modeline, hele endurolarına ölüp bittiğimiz bmw nasıl olupta böyle bir tasarım yapar?ben de mi bir tuhaflık var gözüm mü yanlış görüyor diye kendimden şüphe edeceğim.farklı yapacağım diye böyle bir tasarım yapmak nasıl açıklanır bilmiyorum.farlar, kafa ve yan grenajlar ben bir şey anlamadım vallahi.ufkum bmw kadar geniş değil demek ki.