- Katılım
- 25 Tem 2007
- Mesajlar
- 54
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, daha motorumu dün aldım ve şöyle bir problemle karşı karşıyayım. Marşa bastığımda (tabiki hiç gaz vermeden) kazara biraz marştan elimi erken çekersem doğal olarak motor çalışmıyor. Ancak bu durumda 2. denemeyi yapıyorum ve motor iyice boğuluyor. 2 defa bu başıma geldi ve motorun kendine gelmesi için yaklaşık 10dk. kadar beklemem gerekti. Normalde marş almazsa bi daha basrın ve alır, öyle değil midir? Çok mu hassastır bu aletler böyle, anlamadım.
F650 GS'i olanların özellikle bu konuda bir problem yaşayıp yaşamadığını merak ediyorum. Yoksa ben mi beceremiyorum bu marşa basma olayını. Destek ve bilgi veren tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar.
F650 GS'i olanların özellikle bu konuda bir problem yaşayıp yaşamadığını merak ediyorum. Yoksa ben mi beceremiyorum bu marşa basma olayını. Destek ve bilgi veren tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar.