Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var...
1 ay önce 2001 model f 650GS aldım. Geçen akşam eve dönerken arka fren tutmamaya başladı, sanki fren pedalı yerinden çıkmış gibi hissizleşti, ışıklarda arka arkaya pedalı bas çek yapınca tekrar tutmaya başladı, sebebi ne olabilir....
Birde selektörü çalışmıyor muhtemel arıza nedir kolayca halledebilirmiyim yada Ankara' da önerebileceğiniz usta varmı.
Arkadaşlar son olarak Türkçe kulanma klavuzuna nasıl ulaşabilirim.
Burada f 650 lerin titreşim sorunu çok tartışılıyor, hatta bu sebepten dolayı motoru almaktan vazgeçen arkadaşlar bile var.
Benim naçizane görüşüm 4000 devir aralığında kollarınızda ve başınızda ciddi titreme yaşıyorsunuz. Bugün 110 un üstüne çıktığımda bunu fazlasıyla hissettim, kaskınız titremeye başlıyor, bu titremeyle ancak 2 saat yol gidilebilir diye düşünüyorum. Algılama ve yol durumuna göre vibrasyon hissi artıp azalabilirde.
Herkese keyiflşi sürüşler diliyorum...
1 ay önce 2001 model f 650GS aldım. Geçen akşam eve dönerken arka fren tutmamaya başladı, sanki fren pedalı yerinden çıkmış gibi hissizleşti, ışıklarda arka arkaya pedalı bas çek yapınca tekrar tutmaya başladı, sebebi ne olabilir....
Birde selektörü çalışmıyor muhtemel arıza nedir kolayca halledebilirmiyim yada Ankara' da önerebileceğiniz usta varmı.
Arkadaşlar son olarak Türkçe kulanma klavuzuna nasıl ulaşabilirim.
Burada f 650 lerin titreşim sorunu çok tartışılıyor, hatta bu sebepten dolayı motoru almaktan vazgeçen arkadaşlar bile var.
Benim naçizane görüşüm 4000 devir aralığında kollarınızda ve başınızda ciddi titreme yaşıyorsunuz. Bugün 110 un üstüne çıktığımda bunu fazlasıyla hissettim, kaskınız titremeye başlıyor, bu titremeyle ancak 2 saat yol gidilebilir diye düşünüyorum. Algılama ve yol durumuna göre vibrasyon hissi artıp azalabilirde.
Herkese keyiflşi sürüşler diliyorum...