BMW F 750 GS Doğuşundan Yeniden Dirilişine

Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
16
Merhaba,
O zaman da hiç geçiş olmayan, anlatıcısı olmayan bir video olur gibi düşündük.
Bilgilere odaklandık daha çok.
Saygılarımla, sağlıklı günler dilerim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hocam ben beğendim, kanalına da abone oldum. Monster ve F 750 Gs videoların güzel olmuş.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Niye? Çirkin mi sunucu?

Açtınız mi videoyu. Güneş gözlüğü ve maske var. Ağız hareketleri gözükmediği için sadece kafasını oynatan birisi gözüküyor. Gözleri gözükmediğinden herhangi bir bağ kuramadım, bu şekilde olması yerine hiç gözükmemesi sadece ses olması bence daha iyi olurdu. Ki bu şekilde ne videoya ne içeriğe odaklanamadım.

Bir de çirkinlik güzellik gibi kavramlar göreceli olduğundan yüzünü beğenmesem bile bunu yazacak kadar saygısız değilim. Güzel ya da çirkin (kime göre neye göre) bir yüz görmek benim için daha iyi bir video olmasını sağlardı. Çok da önemli değil yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst