- Katılım
- 1 Eyl 2012
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
herkese iyi akşamlar.. bugün motorumu çalıştırdığımda biyerlerden benzin damlattığını gördüm ve hemen topcasei seleyi söküp araştırdım. benzin filtresinin ordan kaçak olduğunu gördüm. acaba filtrenin kelepçelerle bağlantı yerinden mi yapıyordur yoksa filtreden direk sızıntı yaşayan oldu aranızda ? yani filtrenin değişmesi gerekiyormudur? bilgilendirirseniz sevinirim ben tam olarak nereden sızdırdığını göremedim.