biz tam yedi kişiydik :(

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Biz 7 kişiydik isimli Rock FM'in çok geyik ses kaydı :)

[yt]7UD5zKn6InY[/yt]
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Abi süpermiş yaaa hahahaha "o son headbangi yapmayacaktık" D::D:D:D:D:D:D
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
ozborn ların zekai'den yenilen dayak üzerine hippilikten vazgeçme de iyiydi :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst