- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #41
Ebayde satılıyorŞöyle kasklara hastayım Türkiyede yok sanırım böyle kasklar ? ebaydamı satılıyor ?
dedin abi saolasın tekrardankazasız belasız kullan demişmiydim![]()
teşekkürlermaşallah sübhanallah
Teşekkürler dostummaşallah , maşallahvideolarınıda takip ediyorum , kazasız belasız dostum...
2litreeksozun içinde RPG saklı galiba, o ne öyle KOCAMANBence değiştirmelisin Ali.
edit: zaten değiştirmişsin. yakıtta bir fark hissettin mi?
ahaha çok güzel demiş üstad teşekkürler selamlaraşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı, gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmemişti demiş yılmaz erdoğan
http://p1.bikepics.com/2013/10/18/bikepics-2607558-800.jpg
bertug yemenici diye bir akraban var mı?