Bitter Çikolata Tadında R6 :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Saf sevgi ;adı R6
bikepics-2597181-800.jpg

bikepics-2597182-800.jpg

bikepics-2597183-800.jpg
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
eksozun içinde RPG saklı galiba, o ne öyle KOCAMAN :) Bence değiştirmelisin Ali.

edit: zaten değiştirmişsin. yakıtta bir fark hissettin mi?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı, gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmemişti demiş yılmaz erdoğan

bikepics-2607558-800.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst