Bitter Çikolata Tadında R6 :)

Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kask fena yanlız
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Teşekkürler
Buda youtube kanalım birkaç hareketli resim var; fakat içeriği forumda paylaşmak yasak burda paylaşılmazsa sevinirim :cherry:
http://www.youtube.com/user/deadlytr111
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
bu motor bi ara satılık mıydı? Kış - bahar ayları Gördüm gibi hatırlıyorum sahinden.com'da
 
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
19
Allah kaza bela vermesin tekerine taş değmesin...Cidden siyah çok yakışmış
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
şu egsoz biraz göze batıyo...

kazasız belasız kullanman dileğiyle..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
fotolar çok iyi felon bildigin kadarıyla oldukça tecrübeli birisi hyosung viraj çalışmalarını hatırlıyorum allah kaza bela vermesin.

Senin kadar cesaret edip diz veremiyoruz bana dingil mesafesi uzun geliyor biraz yatırıyp denge sagladıgım zaman her zaman degil ama bazen arka teker salıyor çizgi dışına itiyor beni bi bulussakta ders versen :)

Egsoz olayı kesinlikle degişmesi gerek taş devri gibi duruyor ama onun harici siyah r6 gölge gibi olmuş yollarda :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Yahu motor çok güzelde hatta süperde affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum? Felon sen daha önce enduro motorları övüp racing motor kullananlara laf etmiyormuydun? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa yahu? Hay allah sıcaktandır heralde :)

Ha bu arada karıştırmışım pardon :) Ses iyi, motor iyi.. Daha ne olsun :)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
herşey çok güzel ama o egzoz nedir abicim ya bi tane boru bulup kaynatmışlar gibi duruyor :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yahu motor çok güzelde hatta süperde affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum? Felon sen daha önce enduro motorları övüp racing motor kullananlara laf etmiyormuydun? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa yahu? Hay allah sıcaktandır heralde :)

Ha bu arada karıştırmışım pardon :) Ses iyi, motor iyi.. Daha ne olsun :)
Yok hocam ben değilim o.Her tarz motosikleti severim ama hep racing e bindim, ama küçük cc, ama büyük cc
endurolarda güzel aletler onların yeri ayrı
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Tam egzoz ileşşber aga, tırtingen şıtrayze gibisinden en lanet cümlelerimi hazırlıyordum ki, hepsini yuttum, oldumu şimdi :mrgreen:

Yakışmış :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst