Allah kaza bela vermesin tekerine taş değmesin...Cidden siyah çok yakışmış
şu egsoz biraz göze batıyo...
kazasız belasız kullanman dileğiyle..
Yok hocam ben değilim o.Her tarz motosikleti severim ama hep racing e bindim, ama küçük cc, ama büyük ccYahu motor çok güzelde hatta süperde affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum? Felon sen daha önce enduro motorları övüp racing motor kullananlara laf etmiyormuydun? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa yahu? Hay allah sıcaktandır heralde
Ha bu arada karıştırmışım pardonSes iyi, motor iyi.. Daha ne olsun
![]()
herşey çok güzel ama o egzoz nedir abicim ya bi tane boru bulup kaynatmışlar gibi duruyor![]()
güzel güle güle kullanın
Tam egzoz ileşşber aga, tırtingen şıtrayze gibisinden en lanet cümlelerimi hazırlıyordum ki, hepsini yuttum, oldumu şimdi :mrgreen:
Yakışmış :thumleft:
Hocam o mohawk lar ne kadar alabılecegım bır yer var mı Bursa' da Makina cok iyi kazasız belasız sürüşler
tekerin düz bassın kazasız belasız![]()
Fotolar makina ve mohawk harika 10 numara 5 yıldız