pazer' Alıntı:
Yılmzzz bir onceki baslıkta hızına alamayıp,burada başlık açmışsın,ustelik japon motosikleti olanlar Çin motosikletlerine karşı düşmanlık besliyor demişsin.Hatırlatmak istedim,o başlığı açan arkadaşın motoru Japon degil Çin menşeiliydi.Adam kendi motorundan dert yanıyordu.Japon motoru olanlar da düşmanlık falan beslemiyor,abartma.Sadece kalitesiz oldugunu soyluyorlar.
Konuya buradan devam etmek istiyorum ;
(Ben de çin malı kullanıcısıyım)
Heveslenip motosiklet almaya karar veren bir insan , gidip bütçesine göre bi motor almaya kalkışıyor ve sonuçta gidip 1.500 lük bir motor alıyor...
Aldığı motor en fazla 6 ay sonra , kendini göstermeye başlıyor..
Fabrikasyondan kaynaklanan malzeme arızası , montajdan kaynaklanan malzeme arızası , yalıtım ve donanım arızaları , kullanım arızası , cart arızası , curt arızası ve bunlara ödenen malzeme , işçilik ve bakım paralarından dolayı , artık motor kabus olmaya başlıyor.
Motordan bir ses gelmeye başladığı zaman , yine kaç yüz milyon gidecek diye korkmaya başlıyorsunuz!
Kendimden örnek : Yaw ben motoru , o kadar iyi kullanıyorum , iyi bakıyorum dediğim halde , içerden kendini yemeye başlamış bile... Manifolt , buji , sibop. Siz diyeceksiniz ki , bunlar senden kaynaklanıyor. HAYIR. Şimdi anlatacam dinleyin...!
"UCUZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM." sözü , bahsettiğimiz motorlar ve bunları alan sahipler (ben de dahil) için söylenmiş bir sözdür...
Halbuki markalı bir motoru aldığımız zaman , en az 2 yıl usta yüzü görmüyor.
Adamların , motoru pahalı satmasının tek amacı ise , kaliteli malzeme ve işçilik kullanmalarıdır.
Diğer adamlar ise kötü malzeme kullanıyolar.İşçilik sıfır.
Sizin tabirinizle ÇİN , JAPON :
ÇİN'e 1.500 YTL para verdik aldık , çaktırmadan 1000 YTL de sonradan yiyor.(2 YIL İÇİN)+ Stres + Sinir + Psikoloji
JAPON ise verdiğimiz 2500 ün üzerine 2 yıl para istemiyor ve tecrübe + güven + malzeme kalitesi ...:cat:
Elime 2000 YTL para geçsin , gidip de sıfır ÇİN alacağıma , 2.EL JAPON almayı tercih ederim.
Not:Bahsettiğim rakamlar gerçek değildir.Örnek olarak verildi...