- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar japon malı motosikletlerine sahip olan arkadaşlarda çin mallarına karşı düşmanlık var nedense. kardeşlerim tamam dandik olabilir ama siz bana 1250 ytl ye sıfır motor bulun almazsam ylmzzz değilim. kaç kere forumda tartışıldı bu konu halaa millet çin malları iyi değil almayın diyor.
sanki kawasaki zzr1400 alacak adam son anda değiştirdi fikrini mondial 110ft aldı.
r:
r:
her sektörde böyledir durum. fiyat ne kadar fazlaysa kalitede ona göre artar.
çin malı alan arkadaşlardan da gelen şikayetler oluyor. tamam motorlar kaliteli değil ama ne bekliyorsunuz alırken. 1500ytl ye ömür boyu garanti filan mı
r:
tamam zenginsiniz b.. gibi de para var cbr1000rr a biniyorsunuz mesela.
biz de yok o kadar mondial aldık. karışmayın bize. biz de o kadar para olsa biz de alırız honda yamaha suzuki kawasaki filan.:farao: :farao:
ya bana 1250ytl ye sıfır motor bulun ya da karışmayın alanlara:farao:
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Forum katilimcilari yeni bir konu basligi acmadan önce o konunun forumda mevcut olup olmadigini kontrol etmeliler. Bunun icin forumun arama özelligi kullanilabilir. Ayni isimli veya ayni tartismalari iceren konular acilamaz. Moderatorlerin sizin için arama yapması gibi bir görevi bulunmamaktadır! Forum sayfalarında arama yapmak için tıklayın...
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... [email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
sanki kawasaki zzr1400 alacak adam son anda değiştirdi fikrini mondial 110ft aldı.
her sektörde böyledir durum. fiyat ne kadar fazlaysa kalitede ona göre artar.
çin malı alan arkadaşlardan da gelen şikayetler oluyor. tamam motorlar kaliteli değil ama ne bekliyorsunuz alırken. 1500ytl ye ömür boyu garanti filan mı
tamam zenginsiniz b.. gibi de para var cbr1000rr a biniyorsunuz mesela.
biz de yok o kadar mondial aldık. karışmayın bize. biz de o kadar para olsa biz de alırız honda yamaha suzuki kawasaki filan.:farao: :farao:
ya bana 1250ytl ye sıfır motor bulun ya da karışmayın alanlara:farao:
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
Moderatör tarafında düzenlendi: