hep adana tarafını merak etmişim dir gayet güzel bi gezi olmuşşşşş.
Gel abicim başımızın üzerinde yerin var umarım bi gün buraları görmek kısmet olur:rendeer:
elinize saglık güzel olmuş birde 05 uçları dene belki saglam çıkar
Tşkr ederim abi o 07 uç muhabbeti ince bi ayrıntı çaktırma :bounce::rendeer:
Güzel bir gezi yapmışsınız iki kafadar.. Resimler sizden, yorumlar bizden hesabı...
Allah kaza bela vermesin.. Birlikte daha çok geziler görürsünüz inşallah..
:
Teşekkür ederim serhat umarım hep beraber görürüz
İsoooo Allah kolaylık versin geziyosun paso bende boyle yıkık vırane yerlerı hep merak etmısımdır, bigun adanaya gelırsem benı kalene gotururmusun İSOOOO:queen::queen::queen:
Devre sen gel hele bi adanaya ben sana kalenin kralını gösteririmm
özgürlüğün tadını çıkarmışsınız
İşimiz bu ne yapalım zaten işler kırık

:rendeer:
çok güzel bir gezi olmuşş... kale çok harika...
O sizin güzel bakışınız:rendeer:
Arkadaşlar iyi eğlenmişsiniz motorcu ruhu konuşuyor emeğinize sağlık hoş kareler
Kankam yanımda olsun sahrada bile eğlenirim vallaha matrak bi adamdır kendileri:rendeer:
Pazarı iyi degerlendirmişsiniz İso elinize saglık.Ama senin motorla ve kumaş pantolonla baya zorlanmışsındır oralara çıkmaya.Yeni gezilerinizi bekliyoruz...
Bi pazarıda beraber değerlendirirz umarım pantolon ve motor gerçekten zorluyodu bazen ama ne yaparsın işte kendim ettim kendimm :mrgreen::rendeer:
İSO ve ZİON çok güzel gezi olmuş sen kıyafetine aldırma bence açıklama yapmana bile gerek yoktu senin zevkin senin tarzın sonuçta. Kalede kaleymiş hani ne kadar yüksekmiş yahu zirve çok hoşuma gitti keşke kaleye asılması gerken TÜRK bayrağınıda şikayette bulunsaydınız söylenerek geçmek pek işe yaramaz.... Ellerinize ve motorunuza sağlık... Hyo yu fazla yıpratma lütfen
Yok canım hiç yıpratırmıyım senin içinn hergün süt banyosu yaptırıyorum iyi dileklerin için teşekkür ederim

:rendeer:
iso elinize motorunuza sağlık.çok güzel olmuş.bir resimde km 125 gösteriyor.bende hyolar 120 yi geçmez diye biliyordum.

kendinize iyi bakın,to be continius olsun.:rendeer:
yok daha devir 8 binde dikkat ettiysen kankam daha gidiyoda yüksek süratte foto çekmek orda artçı olan ben için hiçte kolay değildi dünde rüzgarlıydı biliyonnn sağlam rüzgar yedimm
paylasım ıcın saolun arkadaslar.
Rica ederim:rendeer:
vayyy racing ve tırmanış helal olsun.kros alsaydın ya
Farklı olmak benim tutkum abi ne yapalımm krosla herkes tırmanıyoo önemli olan zoru başarmak dimi

:rendeer:
( umarım kimse üstüne bişey alınmaz off yaaaa)
çok güzel bir gezi haber edinde hepberaber gidelim bir dahaki sefere
ama olmadıki yinemi terlik iso
msn'im özelimde yazıyo kardeş ekle konuşalım terliğide kimse çakmamış ama sen herkese çaktırmışsın tebrik ederim

:rendeer:
maşşallah maşşallahhh :mrgreen: motorlara da size de :bounce:
2 tane eksik var sanki
kuçu & antika yok :queen:
terlik iso :cyclopsan :mrgreen:
tşkr ederimm kankamla biz bi bütünüz eksikler zaten hiç tam olmadılar bunrecum ladyimm:rendeer:
Emeğinize sağlık.Güzel bir gezi tanıtım olmuş.
eyvallah saolasın :rendeer:
Maaşallah Motor da süper gezide guzell Paylaşımınız için tşkler
Saolasın abicim rica ederim
İso Ve Cenkiss Sevgili arkadaşlar güzel gezmişsiniz iki kanka harikasınız...
Ya en çok olmayan merdiven basamagına çok güldüm bubi tuzağı dediğiniz sakın şey olmasın kırık merdiven basamakları..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Antep'den sevgiler arkadaşlar...
Kankam gurbanım merdiven kırılmışmıı yaaa bende ne fikirler türetmiştim sadece bi tanesini yazdım

:rendeer: Bitirim ikiliden saygılarla
beyler tekerlerinize saglık. 10 numara bi gezi olmuş. paylaşım için tşk ederiz ailecek....
ee kankaaa sana böyle güzel yerleri bedavaya gezdiriyok sende üzerine düşeni yaparsın heralde zamanı gelince dimiiiiii:queen

içim yanıyoo kankaaa )

ale: