Debriyaj balatam yeni ama ayar tutmuyor. Ya ayırmıyor ya birleştirmiyor ortası yok

Şimdilik iyi birleştiren ama ayırırken yeterince ayırmayan bi ayarda duruyor, çalışan motorda viteste geri gitmeye çalışırken hissediyorsunuz çok az da olsa bi tutma var ama gördüğüm kadarıyla da yapçak bişe yok. Bu arada lastikleri değiştim (anca). Öne michelin pilot sporty bilmemne taktı çok güzel de arka lastik (130/90) yok michelin'de, ya 140/90 takcaktı (iki katı fiyat olarak) yada 140/70. Bi yerde genişlik büyürse yanağı küçültün gibi bişe okumuştum, cebimin de işine geldiğinden 140/70 city grip taktırdım, tutuşundan memnunum ama doğal olarak vites değiştirme devirlerim değişti, malum lastiğin dış çapı küçük rahatsız ediyor ama alışmaya çalışıyorum ama bir daha değiştirirsem 140/90 deneyeceğim
Sele problemi bende de var ne halt yiycem hiç bilmiyorum nette aradığım kadarıyla bulunmuyor da yenisi mecbur kaplatçaz gibi duruyor. Ayrıca paslı jant tellerinin yenisine
www.tümopar.com 'da 40 lira istiyorlar sadece ön için, diğer tüm jant telleri 10 - 15 lira iken bunu 40 lira görmek canımı sıktı göz göre göre kazıklıyorlar mı napıyorlar çözemedim ebatlarını ölçüp ona göre aramayı planlyorum. Bu arada istanbul veya darıca'da jant akordu için güvenebileceğim bi usta tanıyanlar varsa önerilere açığım...
Bu arada eğer yeterince sabırlıysak Lifan Türkiyeyi aryıp çinden parça getirtme olanağımız var sanırım. Hazırda bu motorlar için stok bulundurmuyorlar ama debriyaj için arayıp sorduğumda bu şekilde yapabileceğimizi söylemişlerdi o da her zaman bir seçenek. Yada çıkma virago parçası kovalayacaz ki bulması daha da zor
Bir de arkadaşlar bu soruyu burdaki tüm kullanıcılara soruyorum. Şanzımanınız düzgün çalışıyor mu? Motor çalışırken boşa geçirebiliyor musunuz? Debriyaj güzel ayırıyor mu? Vites değiştirirken kamyon gibi ses yapıyor mu? Benimki yapıyor tamirini sordum 400 tl fiyat aldım aklım uçtu değer mi sizce?
Edit: Bayadır gelemiyordum ne dolmuşum be
