Birşey mi gecti ?

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
görevlilerin yanından birşey geçtiği yokta yan yoldan bir ss'nin inlete inlete geçtiği şüphesiz :mrgreen:
dün otoyolda bir audi geçti yanımızdan 110km civarı gidiyorduk arabanın uğultusunu duydum sonra kayboldu önümüz düzlüktü ama birdaha göremedim:queen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu video anlaşmalı gibi bir şey adamlar motorun çıldıran sesini 5 km den duyar be olacak şey mi bu
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
motosiklet sürücüsü devriyenin önünden geçmiyor. Devriyenin arkasında bir yol daha var sanırım motosiklet sürücüsü ordan geçiyor.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
bu video anlaşmalı gibi bir şey adamlar motorun çıldıran sesini 5 km den duyar be olacak şey mi bu

Hehe :mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

Başka fikri olan var mı ?
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ben birkaç defa izledim çözemedim olayı daha uzakdan çekim yapsalarmış olacakmış galiba berbat bir video bana göre
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
20
arkadaşlar bu durumun hemen hemen aynısı bizzat yaşadım.. isviçreden türkiyeye arabayla gelirken italya otobanında bi porche'la "kapışmaya başladık" biz birbirimizle didişirken yanımızdan aynen bu şekilde bi SES geçti :)) snr porche taki adamla birbirimize baktık ve direk ayağımızı gazdan geçtik :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst