Birkaç VFR 800 resimlerim..

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi motorun gıcır gıcır kazasız belasız güzel günler geçirirsin insallah... Hyosungtan sonra seni baya tatmin etmiştir.. :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
99
gerçekten memnunmusun

abi bizde böle bir motosiklet almayı düşünüyoruz ama v-tec olayı var babam virajda açarsa düşeriz falan diyor bir türlü ikna edemedim gerçekten ölemi yardımcı olursa sevinirim:)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
abi bizde böle bir motosiklet almayı düşünüyoruz ama v-tec olayı var babam virajda açarsa düşeriz falan diyor bir türlü ikna edemedim gerçekten ölemi yardımcı olursa sevinirim:)

Hehehe.. Hurafe bu - öyle korkunç bir ivmeleme olmuyor.. merak etmesin :)
-turgut
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Çok güzel alet. Rolantide traktörü anımsatıyomuş bi rivayete göre :p
Ama bi rivayete göre de Honda nın gururuymuş
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Maşallah,kazasız belasız olsun.

Yanıyor hakkaten VFR :)

Bu "vtec açma" muhabbetlerine ben hep tebessüm etmişimdir nedense :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
HAYIRLI OLSUN ALLAH KAZA BELA VERMESIN BÜGÜN AYNI MOTO YANIMDAN GECTI NE MOTOR ABII YAKIYOO ORTALIII AHHHH DEDIM YALAN DÜNYADA BIZDE BINERMIYIZ BU CANAVARA :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst