- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, bugün 2 motor geziyorduk arkadaşlarla akşamüstü, Marmaris'te datça yolu olarak tabir edilen çevre yolu benzeri bir yoldan geçiyorduk, hızımız 40-50 falandı. Neyse vites 3 teydi, 2 ye attım gaza bastım !!! Motor gitmiyo :silent: Kompresöre de girmedi. Allah allah vites mi takılı kaldı ki dedim baktım gösterge 2 de. Basıyom basıyom hiç banamısın demiyo.
-arkadaki arkadaşa; Lan olm z....i tuttuk vites kutusu dağıldı heralde ?!!!!!!!!
::saskin::
İnanırmısınız o 2-3 saniye içinde aklınıza yüzlerce şey geliyo, acaba hasar büyükmü, acaba hangi vites dişlisi dağıldı, acaba ne kadar masraf çıkıcak, offf yine mi tamirciye gitcez, acaba hemen yapıp verirlermi acaba yine yapar mı.
Neyse bi cesaret arka dişliye bi baktım kiiiiiiiiiiii zincir atmış, sevinçten ve aptallıktan bi gülme krizi tuttu beni :mrgreen: Taktım zinciri, ata ata eve kadar gittim gerdim zinciri, gergilerden bi tanesi hafiften kaçırmış o yüzden olmuş, hakkaten kötü korktum ama. :mrgreen:
-arkadaki arkadaşa; Lan olm z....i tuttuk vites kutusu dağıldı heralde ?!!!!!!!!
::saskin::
İnanırmısınız o 2-3 saniye içinde aklınıza yüzlerce şey geliyo, acaba hasar büyükmü, acaba hangi vites dişlisi dağıldı, acaba ne kadar masraf çıkıcak, offf yine mi tamirciye gitcez, acaba hemen yapıp verirlermi acaba yine yapar mı.
Neyse bi cesaret arka dişliye bi baktım kiiiiiiiiiiii zincir atmış, sevinçten ve aptallıktan bi gülme krizi tuttu beni :mrgreen: Taktım zinciri, ata ata eve kadar gittim gerdim zinciri, gergilerden bi tanesi hafiften kaçırmış o yüzden olmuş, hakkaten kötü korktum ama. :mrgreen: