birkaç racing toplanalım dedik ve

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
c.tesi hava yağmurlu olacak dediler akşam hava güzeldi ama fırsat bu fırsat dedim ve arkadaşları topladım merter mc donalds ta buluştuk biraz abur cubur saat 12 oldu ordanda yeşilköy çay içmeye dönüş saat 3 te oldu yollar boş bir iki gaz güzel geceydi

dsc00382cs8.jpg

x3xp9.jpg

dsc00369fh4.jpg

dsc00383gz1.jpg

dsc00387sq5.jpg

dsc00389gl2.jpg

dsc00391ft4.jpg

dsc00393bw4.jpg

x4hi0.jpg

x5fh1.jpg

x6xn8.jpg

x7by8.jpg

x8bi1.jpg

x9oh9.jpg

x10pq9.jpg

dsc00396fz9.jpg

x11lz0.jpg

x12al3.jpg

x13bh4.jpg

x14lk5.jpg

x15kg9.jpg

dsc00397nn1.jpg

dsc00399wy6.jpg

x16nd8.jpg

x17we2.jpg

x23vt9.jpg

x24lt2.jpg

x26ni6.jpg

x27fr6.jpg

x28sf9.jpg

x29nh4.jpg

x30dh6.jpg

x31yo9.jpg
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar ya ne güzelll istanbullll
geçen hafta daha oradaydımm ama özledimmm hemencecikkk
yeşilköyyy ahaahh ahah
bi dahakine benim içinde bi arnavutköy yapınn :pr:

paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Çok güzel planlanmış ve içerisinde olmak istediğim bir gezi olmuş.Ellerinize sağlık bu reyzing tutkusu bende hiç bitmeyecek galiba
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
arkadaşlar ya ne güzelll istanbullll
geçen hafta daha oradaydımm ama özledimmm hemencecikkk
yeşilköyyy ahaahh ahah
bi dahakine benim içinde bi arnavutköy yapınn :pr:

paylaşım için teşekkürler



olur havalar düzelsin senin için arnavutköy yaparız
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
:salut: gezin bizim evin önünden geçin de beni artçı olarak almayın :salut:

gün gelcek peşinizde sizi sürekli takip eden birisi olcak her buluşmayı kaçırmayan birisi

ve dicem ki bir zamanlar motorsuz ama gururlu birisi vardı diycem :p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
valla cok guzel bır goruntu olusturmussunuz..ellerınıze saglık..:cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece turları da keyifli oluyor gerçekten
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motorlar,sohbet,ve geceniz süper geçmiş herşey güzel dostluklar için ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benden 100000000000000 puan......gece gezmeyı gercektendce cok güzel oluyor...bır defa yola gıtmıstım gece 1 e kadar.....bıde gecelerı cok gezdım süper oluyor.....ah ahhhhhhhhhhhhhhh bıde cavamın yerınde racıng olsa :pr:

sızın motorlara 100000000000000000000000000000000 puan...özellıklede kawasakı ve suzukıye.......
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vallah seyfo kardeş desene sende benim gibi güzel havayı hiç kaçırmıyorsun helal olsun:)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
necdet abi ctesi yağışlı olacak dediler ama hiç hesapta yoktu gazlamak yoksa 20 30 racing toplanırdık
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bizim hergün yaptığımız şey ne var ki :silent:
Her günümüzü resim resim koyalım mı siteye :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
143
Valla süpersiniz bütün racingciler bir araya toplanmış harika resimler paylaşım için teşekkürler:cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
super olmus gercekten ellerınıze saglık
=====>>bu arada suzuki Hayabusaya bayıldım şuna bak be abi
hayalımdekı tek motor :p ama sadece hayall:mrgreen:
resimupload7df016f538874c4e02aed418953fcb58.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst