- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar benim mondial 151 rs motor var bi tane daha 209 kilometredeyim. üzerine yağmur yağdı. motoru çalıştırmadan giderken disklerden ses geliyor.
aryıcaa daha büyük bir sorunum var. 10 ytl lik benzin aldım beni 33 km götürdü. ya biyerlerden benzin kaçırıyor. ya bujiyi kırdık. yada bu mondialler hakkaten dandik. yoksa rodaj bu kadar pahalıya mı maal olacak.
bi de ben bu 209 km yi ehliyetsiz yaptım. 208bin nüffuslu bi şehirde ikamet ediyorum. başıma bi hal gelir mi. ehliyeti alabilmem için 1 yıl daha beklemem gerekiyor. biyerlerde dayım olsa beklemeden ehliyet sahibi olabilirmiyim.
bi teknik soru daha soracam motoru aldığımdan beri yağına mağına baktırmadım. bildiim kadarıyla 500 km de bakıma gidecek. doğru muyum?
az kalsın söylemeyi unutuyordum. motoru çalıştırırken frene basmak gerekiyor ya. arka freni sıkınca fren lambası her zaman yanmıyor. dolayısıyla motorda arka frenle zor çalıştırılıyor. bu sorunu illa servis mi halleder, yoksa benim yapacak bişeylerim var mı.
bi yardım edin yoksa artık cin malına boykot uygulamak durumunda kalacam. canımı sıkmaya başladı bu sorunlar.
aryıcaa daha büyük bir sorunum var. 10 ytl lik benzin aldım beni 33 km götürdü. ya biyerlerden benzin kaçırıyor. ya bujiyi kırdık. yada bu mondialler hakkaten dandik. yoksa rodaj bu kadar pahalıya mı maal olacak.
bi de ben bu 209 km yi ehliyetsiz yaptım. 208bin nüffuslu bi şehirde ikamet ediyorum. başıma bi hal gelir mi. ehliyeti alabilmem için 1 yıl daha beklemem gerekiyor. biyerlerde dayım olsa beklemeden ehliyet sahibi olabilirmiyim.
bi teknik soru daha soracam motoru aldığımdan beri yağına mağına baktırmadım. bildiim kadarıyla 500 km de bakıma gidecek. doğru muyum?
az kalsın söylemeyi unutuyordum. motoru çalıştırırken frene basmak gerekiyor ya. arka freni sıkınca fren lambası her zaman yanmıyor. dolayısıyla motorda arka frenle zor çalıştırılıyor. bu sorunu illa servis mi halleder, yoksa benim yapacak bişeylerim var mı.
bi yardım edin yoksa artık cin malına boykot uygulamak durumunda kalacam. canımı sıkmaya başladı bu sorunlar.