Arkadaşlar MT'nin eski üyelerinden biri olarak birşeyi fark ettim. Motosiklet kazası ve vefat haberleri son bir senedir çok arttı. Neredeyse her hafta birilerini kaybediyoruz. Aslında kaza diye birşey yoktur. Kaza insanların dikkatsizliklerinden, deneyimsizliklerinden, sorumsuzluklarından veya yanlış seçimlerden dolayı gerçekleşir. Sizce bu gencecik arkadaşlarımızı neden kaybediyoruz? Bunun önlemi alınamaz mı?
MT artık çok sayıda üyesi olan bir paylaşım ortamı oldu. Bazen geyik yapılıyor olsa da zaman zaman ciddi konular da konuşuluyor, çok yararlı bilgiler de veriliyor. Çok deneyimli arkadaşlar olduğu gibi motor hayatına yeni başlayan deneyimsiz, bilgisiz arkadaşlarımız da var. Sanal bir ortam olduğundan kim hangi yaşta, ne kadar deneyimli belli olmadığından çoğu zaman bilgisiz insanlar da abuk subuk şeyler yazıp insanları yanlış bilgilendirebiliyorlar. Bu kişileri doğru yönlendirmemiz, doğru bilgiler vermemiz gerekiyor. MT'nin potansiyeli gerçekten geniş, çok sayıda insana hitab ediyor. Bazı şeyleri engellemek bizim elimizde. Bence bu konu çok önemli ve artık bu tür üzücü olayları engellemek adına bazı aksiyonlar gerçekleştirmemiz gerekiyor ve bu aksiyonları gerçekleştirmek adına MT'nin omurgasındaki kişiler kendilerini bu konuda sorumlu olarak görmeliler.